Ik blijf bij Wolf met z'n gekwijl bij nieuw geplaatste foto's van vrouwen hahahaha.
Advertise here!! |
Citeren10.04.20140 likes Ik blijf bij Wolf met z'n gekwijl bij nieuw geplaatste foto's van vrouwen hahahaha. |
Citeren10.04.20140 likes ^.^ |
Citeren10.04.20140 likes wat een gekwijl hierzo. Maar de grootste kwijlebak blijft toch echt koffieplant, hmmm o nee niemand vind dat eigenlijk in de chat kamer. Hmmm plantje misschien ben jij wel het schatje van de maand. ghe he Mijn stem van kwijlebal gaat ook naar Wolf gewoon omdat ik weet dat freak wel heel graag kwijlebal van de maand wilt worden. Sorry Wolf maar wil niet dat freak met de eer ga lopen. |
Citeren10.04.20140 likes hahahhha beertje, je bent te laat .....ik ga gewoon met de eer lopen. hajhaaahahahahaaaa |
Citeren10.04.20140 likes hahahhha beertje, je bent te laat .....ik ga gewoon met de eer lopen. hajhaaahahahahaaaa |
Advertise here!! |
Citeren11.04.20140 likes KWYLER VAN APRIL; metalfrank ---------------4 punt wolf -----------------------3 punt autofreak-----------------1 punt een spannende strydt , zo onze autofreak het eindelyk een maandje het gaan afleggen? hy die zovaak deze titel glansryk op ze naam schreef ben reuze benieuwd nog dikke maand te gaan , vanalles mogelyk |
Citeren11.04.20140 likes mijn stem gaat nog steeds naar freek zet m op jonge |
Citeren11.04.20140 likes ik doe mun best om maandelijks de kwijler te worden, maar zie dak concurentie heb..........hahhahhahahahaa thnx mara xxxxxxxxxxx ( smiley) |
Citeren11.04.20140 likes ik kan jouw keus best begrypen mara vreek is echt uitzonderlyk goed |
Citeren11.04.20140 likes zei tog dat niemand tegen me op kan koffie.ff wat stemmen winnen>>>>voor alle meiden van klets....een lekkere dikke natte kus van me. hahajhaaahaaahahahaha |