Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

kunne jullie my tipsz geven?!

1

Advertise here!!

24.07.20050 likes
heey,,! kben smoorvliefd op een jongen dat hier in de buurt woont, ik ken hem alleen van zien .. mijn vader kent hem en zyn vader .. als hy even alleen is babbelt ie niet met my ofzo weten jullie iets waardoor hy zou praten of waardoor ik aandacht zou kunnen trekken?? please help me!!! hy's egt een sgat!
24.07.20050 likes
please help my!!! =(
24.07.20050 likes
hey

gewoon stouten schoenen aan doen, recht op de man af!!!
en probeer het te zeggen, ja makkelijk gezegt als gedaan, of zeg het met een kaartje
sterkte ermee

wonderfull
25.07.20050 likes
of trakteer hem eens op een glaasje fristie als hij het niet verwacht

groetjes,
rinse
25.07.20050 likes
gewoon vragen of hij je wil helpen met je huiswerk .... dan zegt hij "maar het is vakantie" en dan heb je hem waar je hem hebben wil ..

Advertise here!!

26.07.20050 likes
Laat merken dat je erg op hem gesteld bent, door bv hem af en toe "onschuldig" aan te raken, als jij, of hij, een grapje maakt.

Kijk hem, als hij iets wil vertellen, diep in zijn ogen, en je kunt aan iemand zien of die je leuk vindt (is wetenschappelijk bewezen!!!) Zijn/haar pupillen zijn dan enorm groot om maar zoveel mogelijk van die persoon op te vangen.

En probeer uit te vinden of jullie gezamelijke hobbies hebben, dat schept een band, echt!!!!

En natuurlijk, ga zoveel als mogelijk met die persoon dingen doen, die jullie leuk vinden, zodat je toch een beetje het idee hebt van hem te zijn!!

Veel sterkte/plezier ermee!!!!!

Jaco
27.07.20050 likes
ervaring met moekie zeker jaco?
27.07.20050 likes
Laat je even weten hoe het ervoor staat
27.07.20050 likes
nja voorlopig isz iej op vakantie nathalie =( kwil hem zo snel mogelyk eens sprekn =( !!
28.07.20050 likes
kep um truggzien deze morgn riep ie opeens op me zo van: hallo =D" kben egt bly =p

1

Adverteer hier