Woww, Rakkertje, dit is inderdaad erstig.
België zit toch in de EU, mensen rechten is
mode woord in de EU tegenwoordig, met de vinger roeren in Turkije, OK, maar es even in eigen broek kijken is dus ook wel interessant.
Schrijf es europarlementariers aan, kun je Engels, Frans, en Duits, nog beter, ook de pers kun je benaderen, hart van nederland of zo.
Blijf wel redelijk en objectief, ik weet dat je pissed off bent en is goed voor te stellen, zoals je het nu in forum zet klinkt niet gek. Maar boosheid en agressie schrikt mensen af en bereik je toch niks mee, die laatste zin in hoofdletters, niet doen.
Ook kun en mag je niet je ex vergelijken met een hoer, is
belediging voor het beroep, als ze hoer zou zijn had je niet dit soort problemen, en
belangrijker, juist die mensen die je nu graag aan jou kant ziet, zijn veelal de beste klanten.
Het systeem in België aanvallen, OK, je hebt een zaak, en het systeem in België is al aardig interessant in de pers.
En toch zou ik het groter maken, zo als altijd ben je niet de enige, probeer es meer mensen te vinden in gelijksoortige situaties die het lef hebben om naar buiten te treden, samen goede ze
gsman/vrouw (PR, advocaat) vinden, inhuren.
Kijk, die kids uit Pekela hadden de rest van hun leven in Syrie gezeten als dolle mina zich niet zo fanatiek in de pers had verkocht, ik moet toegeven dat ze het maar even mooi heb gedaan voor der zelf, het werkt toch wel.
Maar het had mooier gekund, en jij kunt het beter en goed doen rakker, hoop ik.
Kijk, tante Betje uut pekel, heb het heerlijk verknalt en verpest voor al die andere honderden vrouwen in dezelfde situatie, Nederland heb opeens maar 1 moeder met ontvoerde kids in zo een soort land, mooi das geregelt, kids terug, Nederland kan weer slapen, al die anderen die meer normaal zijn, angstig zijn en schaamtegevoel hebben, zitten nu dieper in de problemen dan voor tante Betje uut Pekel, staan meer aan de kant en uit de
belangstelling en omdat de regering ff heb gedeald met Syrie in dit ene geval, hebben al de andere kids in Syrie helemaal geen kans meer.
Het had zo mooi kunnen zijn, ze had zo veel aandacht, nog geen seconde gedacht of laten doorschemeren dat er misschien toch wel misschien ergens misschien toch nog wel es goh.. zitten er misschien ook misschien nog meer kids in Syrie en omgeving die zijn ontvoerd?
Als ik zo'n moeder had zat ik zelf liever in Syrie... kids worden ouder en als ouder doe je het altijd verkeert en word je veel verweten later, een ex of buitenstaander die nooit iets aan de opvoeding heeft gedaan en nooit thuis was is dan opeens interesant en valt niks te verwijten en kan daar goed op inspelen, ook daar groeien ze weer overheen, rond de 30, 40, worden mensen wel vaak volwassen.
OK offtopic misschien, maar wat ik wil zeggen is dat hoe beter je kunt lu llen, hoe gekker je bent op een goede mannier, niet boos of agressief maar meer de konten likken stijl, de dolle uut Pekel hebt mooi voor mekaar.
Maar Sarah word ouder 18jr , zoekt toch contact met moeders en dan krijg je wel weer wat over je heen als alleenstaande ouder, alles wat je dochter min of meer zelf heft fout gedaan, word op jou afgeschoven. En niet mee bemoeien als ze als volwassen kan doorgaan, dan moeten kids zelf hun kop stoten en leren en zich es flink branden aan de kachel voor ze er vanaf blijven..
Rakkertje, heel veel sterkte en doe het beste voor Sarah, ouder ben je voor de rest van je leven, en verwacht nooit dankbaarheid tot ze zelf kids hebben en jaar of 30 zijn.
Zo lang jij zelf maar weet dat je heb gedaan wat je kon.