Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

kortgeding ? verlorenkosten , rotrechtbank !

3

Advertise here!!

Citeren15.01.20070 likes
pffffffffffffff rakker we hebben er echt geen woorden voor ,
kan het toch allemaal oneerlijk zijn

rakker in gedachten zijn we bij je

groetjes ron en peetje
Citeren15.01.20070 likes
lieve rakker leef met je mee geef jou stevige knuffel en tja gedachten zijn krachten ondanks je dat nu natuurlijk niet zo voeld ook begrijpelijk kusssssssss jongen knok door wilma
Citeren15.01.20070 likes
Woww, Rakkertje, dit is inderdaad erstig.
België zit toch in de EU, mensen rechten is mode woord in de EU tegenwoordig, met de vinger roeren in Turkije, OK, maar es even in eigen broek kijken is dus ook wel interessant.
Schrijf es europarlementariers aan, kun je Engels, Frans, en Duits, nog beter, ook de pers kun je benaderen, hart van nederland of zo.
Blijf wel redelijk en objectief, ik weet dat je pissed off bent en is goed voor te stellen, zoals je het nu in forum zet klinkt niet gek. Maar boosheid en agressie schrikt mensen af en bereik je toch niks mee, die laatste zin in hoofdletters, niet doen.
Ook kun en mag je niet je ex vergelijken met een hoer, is belediging voor het beroep, als ze hoer zou zijn had je niet dit soort problemen, en belangrijker, juist die mensen die je nu graag aan jou kant ziet, zijn veelal de beste klanten.

Het systeem in België aanvallen, OK, je hebt een zaak, en het systeem in België is al aardig interessant in de pers.
En toch zou ik het groter maken, zo als altijd ben je niet de enige, probeer es meer mensen te vinden in gelijksoortige situaties die het lef hebben om naar buiten te treden, samen goede zegsman/vrouw (PR, advocaat) vinden, inhuren.

Kijk, die kids uit Pekela hadden de rest van hun leven in Syrie gezeten als dolle mina zich niet zo fanatiek in de pers had verkocht, ik moet toegeven dat ze het maar even mooi heb gedaan voor der zelf, het werkt toch wel.
Maar het had mooier gekund, en jij kunt het beter en goed doen rakker, hoop ik.
Kijk, tante Betje uut pekel, heb het heerlijk verknalt en verpest voor al die andere honderden vrouwen in dezelfde situatie, Nederland heb opeens maar 1 moeder met ontvoerde kids in zo een soort land, mooi das geregelt, kids terug, Nederland kan weer slapen, al die anderen die meer normaal zijn, angstig zijn en schaamtegevoel hebben, zitten nu dieper in de problemen dan voor tante Betje uut Pekel, staan meer aan de kant en uit de belangstelling en omdat de regering ff heb gedeald met Syrie in dit ene geval, hebben al de andere kids in Syrie helemaal geen kans meer.
Het had zo mooi kunnen zijn, ze had zo veel aandacht, nog geen seconde gedacht of laten doorschemeren dat er misschien toch wel misschien ergens misschien toch nog wel es goh.. zitten er misschien ook misschien nog meer kids in Syrie en omgeving die zijn ontvoerd?
Als ik zo'n moeder had zat ik zelf liever in Syrie... kids worden ouder en als ouder doe je het altijd verkeert en word je veel verweten later, een ex of buitenstaander die nooit iets aan de opvoeding heeft gedaan en nooit thuis was is dan opeens interesant en valt niks te verwijten en kan daar goed op inspelen, ook daar groeien ze weer overheen, rond de 30, 40, worden mensen wel vaak volwassen.

OK offtopic misschien, maar wat ik wil zeggen is dat hoe beter je kunt lu llen, hoe gekker je bent op een goede mannier, niet boos of agressief maar meer de konten likken stijl, de dolle uut Pekel hebt mooi voor mekaar.
Maar Sarah word ouder 18jr , zoekt toch contact met moeders en dan krijg je wel weer wat over je heen als alleenstaande ouder, alles wat je dochter min of meer zelf heft fout gedaan, word op jou afgeschoven. En niet mee bemoeien als ze als volwassen kan doorgaan, dan moeten kids zelf hun kop stoten en leren en zich es flink branden aan de kachel voor ze er vanaf blijven..

Rakkertje, heel veel sterkte en doe het beste voor Sarah, ouder ben je voor de rest van je leven, en verwacht nooit dankbaarheid tot ze zelf kids hebben en jaar of 30 zijn.
Zo lang jij zelf maar weet dat je heb gedaan wat je kon.
Citeren15.01.20070 likes
Thx , Waters .

Nou mijn bedoeling is totaal niet om Sarah van der moeder weg te houden , dat recht heb ik niet maar ik heb als vader wel het recht om ervoor te hoeden dat Sarah niet in die cirkel van armoede , problemen en drugs terechtkomt , ik heb de verantwoordelijkheid om haar daarvoor te behoeden , eens ze in die cirkel terecht is gekomen kan het als ze pech heeft een leven lang duren voor ze er weer terug uit is ,als dat ooit lukt tenminste.

Dat Sarah haar moeder moet kennen en ermee moet omgaan is haar recht en dat mag en zal ik niet afnemen , enkel vindt ik dat als er een probleemsituatie is(die overegens al jaren duurt , naar mijn weten al bijna 20j) zoals bij haar moeder ik als vader het recht heb om te oordelen en te zeggen '' goed het is haar moeder en er ,moet contact zijn maar ik wil ze in mijn zogoedmogelijke probleemloze omgeving laten opgroeien en haar al de kansen geven om op te groeien tot een volwaardig mens en vrouw zonder of met zo weinig mogelijk littekens , iets wat bij haar moeder niet lukt , voorbeeld zijn de andere kinderen die emotionele problemen hebben ''.

Het is haar moeder en als de tyd er is zal ze zelf moeten ondervinden wat haar moeder is en hoe maar intussen mag en kan ik niet aanvaarden dat mijn kind , een kind van 3j op moet groeien in een wereld vol problemen , dan ben ik gegarandeerd zeker dat ik een kind laat opgroeien vol littekens en problemen met zichzelf , ik hoop dat je begrijpt wat ik hiermee wil bereiken .

Rakkertje ,
Citeren15.01.20070 likes
Rakker ik ben er stil van ,.......

Je hebt groot gelijk dit is ook niet te aanvaarden, NOOIT !!!

Ik heb respect voor je doorzettings vermogen enne,..... mijn gevoel zegt ook dat je het gaat winnen !!!!
Hoop, alleen dat ze dan in die tussen tijd niet teveel drugs krijgt toe gediend, zodat haar maar jouw leven geen verdere gevolgen hebben, door moeders dan nu.

Sterkte en dit met oprecht

gr. Hawk

Advertise here!!

Citeren15.01.20070 likes
het rotste is nog dat je je niet te erg moet gaan uiten,rakker.....Dan hebben ze het excuus om je als aggresief te bestempelen.......
Citeren15.01.20070 likes
idd zuur , daarom sta ik nog meer met men rug tegen de muur , gewoonweg omdat je gevoel zegt tegen alles fysiek te vechten , om je gewoon te laten gaan en alles wat op je weg komt neer te maaien maar dan komt je verstand erbij en ...... je ziet dan dat al wat je met geweld zou doen niets oplost en je verder en verder van je doel trekt , je gewoonweg alles ontzegt om je bloedeigen dochter te liefkozen en het recht op te eisen haar met alle aandacht en liefde op te voeden maar doe je het met geweld dan ben je idd agressief , een gevaar en noem maar op .

Daarom moet ik rustig blijven en met volle verstand vechten langs gerechterlijke weg omdat dit de meest resultaat gevende weg is , hoe lang het ook duurt en hoe veel zin je ook soms hebt om koppen in te slaan .

Dat maakt me sterk , in mezelf en men liefde voor Sarah blijven geloven , hoe moeilijk het soms ook is.

Rakkertje ,
Citeren24.01.20070 likes
hoi rakkertje
en ja daar komt nog eens bij dat als jij door jou aggressiviteit in de gevangenis beland,jou dochter helemaal niks meer aan jou heeft.
laat je niet gek maken,hou je koppie erbij.
ik snap je heel goed, en vind het reuze knap van je hoe je je er doorheen probeert teslaan,en op te komen voor het recht van je kind.
ook ik heb woede tegen het rechtelijk systeem maar dan in nederland
ja ook in nederland
ik heb geleerd om mijn woede om te zetten in energie om te vechten voor wat goed is voor mijn kind.
en wat waters zegt is nog eens zo slecht niet.
iedereen beslist voor zichzelf wat er mogelijk is
maar ik haal er voor mij heel veel energie uit.
zo thnx waters
en rakkertje ik geloof in je en zeker als vader
heel veel liefs en kracht toegewenst
wynona
3

Adverteer hier