Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

kortgeding ? verlorenkosten , rotrechtbank !

Advertise here!!

Citeren12.01.20070 likes
rakker vechten blijven voor het beste doel in je leven
Citeren12.01.20070 likes
nou rakker ik sluit me uiteraard aan bij de rest .
heel veel sterkte ermee en stevige hand
Citeren12.01.20070 likes
Het Nederlands rechtsysteem,staat niet voor niks wereldwijd bekend als een lachertje...
Citeren12.01.20070 likes
Tja, rakker,

Ik ken de klappen van de zweep ( loop al 4 jaar te vechten voor mijn zoon ) terwijl ik officieel een omgangsregeling heb met hem via de kinderbescherming , en de rechtbank,…tot op heden is alles nog NOP,….. heb mijn zoon in 4 jaar 5 uur gezien dankzij mijn HEKS (ex).
Ik vecht ook door enne ,…..ik denk bij mijn eigen mijn tijd komt echt nog een keer.
Het rechtsysteem hier is echt 10x niets. Je denk officieel een papieren in je handen te hebben maar er zitten voor die heksen veel mazen in.

GEEF DE MOET NIET OP ,…HET KOMT !!

Gr. Hawk
Citeren12.01.20070 likes
rakker en dikke knuffel van mij
heb er geen woorden voor.............

Advertise here!!

Citeren12.01.20070 likes
Rakkertje

kloten heel dat systeem, zo krijg je een beetje hoop, en zo zak je weer in de grond en moet je weer opnieuw beginnen Rakkertje dikke kuss, hoop dat alles jou toekomt !!!

Wonderke
Citeren13.01.20070 likes
Dit is wel erg vervelend voor je Rakker.
Ik ken de situatie verder niet in details.
Wat ik wel weet is als of zodra jij je dochter thuis hebt dingen opeens anders zijn.
Bij mij was de situatie andersom min of meer en is ook 21 jaar geleden nu, weet niet of er veel is veranderd.
Ik had mijn kids gewoon bij mij gehouden, heel simpel.
De kinder bescherming is 2 of 3 keer wezen kijken, ze vonden het prima.
Mij ex schoon familie heeft tonnen uitgegeven aan advocaten en zo, de kinder bescherming stuurt kort briefje naar de rechter en alles is koek en ei.
Nooit geen problemen en 1 van mijn kids was zelfs een stiefzoon van mij en altijd bij mij gebleven.
Waar het om gaat is dus dat je de juiste mensen op je hand krijgt en dat kun je zelf doen, je kunt er zelf heen stappen en zien dat je de goede persoon te pakken krijgt.
Lekker bakkie koffie zetten en even gezellig kletsen, zelfverzekerd overkomen, dat doet wonderen.
En gezellig kletsen leer je hier wel.
Citeren13.01.20070 likes
En waar is de juiste persoon te vinden,hebben al alle instanties afgelopen,waters.
De moeder heeft gewoon het kind gehouden na het dagje bezoekrecht dat ze had .
Dus waar staan we nu ?Ook al hebben we een vonnis in handen waar duidelijk opstaat dat ze maar omgangsrecht heeft 1 dag per week.
En kinderbescherming doet niks
Waar zit de gerechtigheid in Belgie??????

Klotewetten zijn het in Belgie want blijkbaar mag alles hier ,tot er iets ernstig gebeurt.
Sorry Waters is niet op jouw persoonlijk gericht maar het doet pijn als je je nichttje al 5 weken niet meer gezien hebt en dat mag hier allemaal
Baby44
Citeren13.01.20070 likes
Ohh ja zie, ik weet dus verder weinig en in Belgie, tja das anders.....
Citeren14.01.20070 likes
Hoy allemaal ,

Tja , weet dat het allemaal heel verwarrend is en dat het ongelooflijk klinkt maar schijnbaar is in belgie de wet hoe gekker je bent en hoe rotter je doet en durft hoe meer je krijgt en kan doen .

Ikzelf heb men dochter sinds ze geboren is opgevoed , elke nacht 2 a 3 keer uit men bed om haar pap te geven , moeder lag stoned in bed of dronken .

Na 3,5 j al men kracht en energie in haar moeder en de rest van moeders kids te steken kreeg ik de deur gewezen , ze hield nietmeer van me .

Heb men dochter daar achter gelaten omdat ik werken moest , omdat ik gewoonweg niet wist hoe ik voor der moest zorgen terwijl ik werkte .

Na een half jaar ,ging het bergaf , Sarah kwam elk weekend thuis bij me , agressief , losbandig , onverzorgt en vol luizen .
Op een weekend heb ik haar bijgehouden , kon het nietlanger aanzien , om de zoveel tyd een andere man in huis bij der moeder waar ze papa tegen moest zeggen , onverzorgt , elke nacht had ze nachtmerrie's .

Kan iemand van jullie als gevoelensmens , ouder dat blijven aanzien ? ik niet !!

Moeder had intussen een andere dochter van 11j ineen geklopt tot bloedens toe , moeder dronk verder , rookte verder canabis , en sorry voor de woorden , hoerde gewoon verder .

Kon ik mijn dochter er laten ? nee , kon ik niet !!

Ik gaf ze nietmeer terug en kreeg een aanmaning om voor de rechtbank te verschijnen , daar kreeg ik omdat er een redelijk zwaar dossier van moeder lag het recht om Sarah bij mij te houden in afwachting van de uitspraak van de jeugdrechtbank .

Het voorlopig vonnis sprak uit dat men ex Sarah 1 dag per week mocht hebben nl een zaterdag of zondag .

De laatste keer dat ze Sarah kwam halen kreeg ik ze nietmeer terug , politie kon en mocht niks doen .

Nu 5 weken later heb ik ze nog steeds niet terug , heb een klacht ingedient bij de rechtbank voor moeders gedrag en niet respecteren van het vonnis , deze klacht werd verworpen omdat men het geen dringende zaak vond , ze willen wachten op een uitspraak van de jeugdrechtbank .

Intussen zit Sarah bij een moeder die intussen naar geruchten waarschijnlijk nu ook harddrugs gebruikt , verder drinkt en weeral een andere relatie heeft waar ik in het verleden doodsbedrijgingen van kreeg , en weeral gebeurt er niks en moet ik wachten .

Op de uitspraak van de rechtbank , kan weken duren maar intussen zit een kind waar ik men leven voor zou geven in een drug milieu , vol rotzooi en problemen .

Arme wereld waar we in leven , een wereld waar schijnbaar niet aanvaard word dat een man evenveel voor zijn kind kan zorgen met evenveel liefde en innerlijke waarde als een vrouw .

Sorry , DIT AANVAARD IK NIET !!!!!!!!! NOOIT

Rakkertje ,XXXXXXXXXXXX
Boos op de rechterlijke klote regels die met wat pech een kind voor haar leven tekenen .

Adverteer hier