|
|
|
voor de gene die denken dat chatten echt is en zich anders voor hebben gedaan dan ze zijn deel hier je geheim met iedereen
ik begin
eigenlijk ben ik koningin beatrix
zo dan weten jullie dat ff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik ben eigenlijk Herman Brood, sprong wel van het Hilton maar sprong mis...... |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik heb diverse pseudoniemen gehad hier, alleen niet iedereen had het in de gaten  (moet je ook niet aan iedereen vertellen, whahahaha):
- pimmetje, fatima, professor Drab en de laatste is Simbad
Maar ik blijf natuurlijk gewoon Arno respectievelijk Pazuzu  (die is wel echt) |
|
nou ja als iedereen uit de kast komt doe ik het ook... ik ben anna frank heb sinds 2 jaar internet in mn achterhuis... soms slechte verbinding.. maar als ik de boekenkastdeur open zet dan heb ik een goede verbinding :d Rick |
ik dacht toch egt dat er meer mensen wat zouden zeggen. jeetje wat een schijnheilig zooitje hier zeg . pffff kan je dan ook niemand meer vertrouwen
|
ben zongirl, doornroosje en ook carin , ik ben gewoon ik ,niets meer en niets minder  ben gewoon mezelf hoef niet anders te zijn dat vindt ik eng
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ben Babsie,Babbeltje,Babss,Kaat,Kaaat,Kaatje,Klazina Johanna  Klababskie,Ka,Kip,Catweazle Ka,omdat ik als kind hele lange blonde haren had,en gewoon Karin  in het Dagelijks Gebruik
|
Anonymous Undefined 65739 berichten whahaha wat hebben sommige veel namen ineens.. lol kom ik hier bijna 4 jaar lang braaf met 1 en de selfde naam whhahahahaha!
ik hoef niet uit de kast te komen, ben eerlijk hier! noujah hooguit dat ik een engel ben maar dat wisten jullie vast al wel!
kusss kirsten |
|