|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi allemaal!
soals jullie wel hebben gemerkt waarschijnlijk zit ik niet egt lekkr in mijn vel...
daardoor seg ik als ik in de chat kom vrij weinig en soms niks, op dat moment gaat dat voor mij dan ff niet!
en hier in het forum kalk ik heel veel neer, maar veelal negatieve dingen...
ik heb daarmee het gevoel dat ik jullie tot last ben, en dat wil ik absoluut niet!
daarom hebik besloten ff een paar daagjes niet hier te komen...
is mischien ook wel beter voor meself?....
liefs, kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Kirsten, jij bent ons nooit tot last hoor.......iedereen heeft problemen, jij ook, jij bent geen uitzondering in deze zaak....maar om nou weg te blijven voor een tijdje vind ik wel erg hoor.....kom gewoon lekker langs, en je weet het he? wij zijn er voor je....
XXXX jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten kirsten
snapje wel, je hebt het over een paar dagen, gelukkig, maar kirsten voel je hart, is helemaal niet erg ff eruit, jij voeldt dat zelf aan .................maar kirsten.... liefs wonder!
ze hebben geen roos hier .... |
heeeeeeee kirsten gekke griet doe niet zo raar. lucht je hart doet iedereen. hoort erbij.
ik brul hier toch ook vanalles word me ook niet altijd in dank afgenomen, maar daarom stop ik er niet mee. ze lezen er maar overheen als het niet bevalt
dus kirsten kussssssss aaaaaaaaaai en knuffffff
liefs mram
|
tiblizla Undefined 150 berichten Kirsten......
Doe wat je wilt,kletsen doen we toch!
Feel the positive vibrations,Respect,Irie,Peace,Love!!!
Dikke knuffel,Tib Xxx... |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
 lieve allemaal ik ben verslaaft!!!, ik kan het niet volhouden om hier niet te komen hoor....
ben beetje maf besig?!.... let er niet op, snap meself ook al niet, duz jullie mij waarschijnlijk helemaal niet....
maar ben er dus alweer nu...
kussje kirsten! |
hahaah kirsten ben ook verslaafd hoor aan kletsen |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
mama van vijf Undefined 1803 berichten hahaha lieve kirsten,
ik dacht ook dat ik afstand moest nemen en tijd voor mezelf ...wat ik wel gedaan heb is even geen mod meer zijn ....en al zeg ik het zelf: ik ben hier ook minder !!
maar helemaal wegblijven van jullie??? tja dat, dat kan ik nu eens net niet  dikke kusss mama xxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten kirsten hou je kop hoog ennnnnnn blijf komen joh je hoord er bij hoor dikke dikke knuffel en kusssssssssssss wilma
|
|