Citeren21.07.20060 likes
ja hoor espasa. gooi maar open. maar zemogen ons niet zien hoor..............................................

Advertise here!! |
Citeren21.07.20060 likes ja hoor espasa. gooi maar open. maar zemogen ons niet zien hoor.............................................. ![]() |
Citeren21.07.20060 likes timmmmmm.... lamp en ik rommelen niet hoor......... ![]() Lamp..... niet in mn zij prikken hahahhahaahha ![]() en Kirsten..... is die bezweken in t zijvakje? ![]() Je hebt toch wel dat ritsje open gelaten he lampje??? Oooo oooooooooohhhhh ![]() |
Citeren22.07.20060 likes nou espasa, hebik wel gedaan maar hoor kirsten niet meer ![]() |
Citeren25.07.20060 likes hahahaha daarom vroeg ik r ook naar lamp.... en dan met die hitte
Wat is r eigenlijk met onze opblaaspop mét haar gebeurt? Daar zal de lucht inmiddels wel uit verdwenen zijn ![]() |
Citeren25.07.20060 likes heb een nieuwe besteld espasa. Kirsten is er met de opblaaspop vandoor gegaan. ![]() |
Advertise here!! |
Citeren25.07.20060 likes hahahahahahahhahahaaha en dat terwijl we r 1 zelfs met krullen hadden besteld ![]() ![]() hij ziet r toch we lekker uit he lamp??? ![]() ![]() |
Citeren25.07.20060 likes ja je moet het zien als een stuk tim en een stuk baco espasa. haha ![]() |
Citeren25.07.20060 likes hahahahahahahaaha ohhhhhh heb je ons geheim verteld dan???? ![]() ![]() we houden m lekker ovoor ons tweeen ..... wel voorzichtig uit de verpakking halen lamp anders gaat ie ongebruikt al lek... ![]() |
Citeren25.07.20060 likes ok espasa. ik zal hem nog niet gebruiken. hahhaha ![]() |
Citeren25.07.20060 likes en áls je t doet..... doe t dan voorzichtig he en niet als een rauwe douwer ![]() ![]() ![]() en laat die haren zitten ![]() ![]() |