Citeren28.07.20060 likes
heb maar een familie flacon zonnebrand gekocht lamp.....

Advertise here!! |
Citeren28.07.20060 likes heb maar een familie flacon zonnebrand gekocht lamp..... ![]() ![]() |
Citeren28.07.20060 likes moEp, zou je mijn rugje kunnen insmeren, ik ben beetje verbrand rond mijn schoudertjes ........ ![]() |
Citeren29.07.20060 likes Sorry, Timmy ben even de poppen aan t opblazen.... Lamp had de pomp vergeten ![]() ![]() |
Citeren29.07.20060 likes ben je ook handig in plakken espasa?????
Had me pop eindelijk gevonden,is die lek ![]() Maar de haartjes zaten er nog op ![]() groetjes baco Ps,lamp.wat heb je nu weer met de pomp gedaan???? |
Citeren29.07.20060 likes ja dat krijg je baco, als je m lang niet gebruikt dan gaat ie lek.... ![]() of uhhhh je bent te wild met dr omgesprongen ![]() gelukkig zitten de haren er nog op, toch niet teveel he... hoe heet ze eigenlijk? Maarre geef dr maar... ik zal r wel een plakbeurt geven ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren01.08.20060 likes zegguhhhh lamp..... word moe v t blazen hoor... wanneer gaan we nu ns eindelijk??? ![]() ![]() |
Citeren02.08.20060 likes ik doe helemaal niet meer mij sinds je mij uit die koffer heb gemieterd ![]() ![]() |
Citeren02.08.20060 likes hahahahaha, nee hoor timmy maarre t was wel een moeilijke keus... lampje en ik hebben er lang over nagedacht ![]() T was baco en timmy of onze boys van plastic ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.08.20060 likes aha, dus timmy en baco hebben het afgelegd tegen 2 plastieke kenny's? ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.08.20060 likes ja timber. helaas ![]() espasa zullen we zaterdag weggaan. die poppen zijn zooooooooooooooooooooooo lekkerrrrrrrrrrrrrrr ![]() |