Citeren19.12.20070 likes
hohohohooooooooooooooo hahahahaahah kom op zeg maar we wachten wel op een reactie van mramm en anders ga ik maar op vakantie hahahahhahah trusten en tot morgen misschien op kletsen
Advertise here!! |
Citeren19.12.20070 likes hohohohooooooooooooooo hahahahaahah kom op zeg maar we wachten wel op een reactie van mramm en anders ga ik maar op vakantie hahahahhahah trusten en tot morgen misschien op kletsen |
Citeren19.12.20070 likes wordt ik potver zo uit die stal geknikkerd ![]() dan ben ik de ster op het dak hahahahah groetjes treaxxx |
Citeren19.12.20070 likes kan de ster nog wel in mijn kerstboom plaatsen haal ik de piek er wel uit groeten knufffffff Visser |
Citeren20.12.20070 likes bon tuurlijk mag je bij shir gaan liggen tis toch ons eigen kerst verhaal.
mis nog een kameel?? |
Citeren20.12.20070 likes wil je dan eerst t stro ff goed plat maken bonn , t blijft kriebelen ![]() |
Advertise here!! |
Citeren20.12.20070 likes ik als kerstengel kom nu eerst eens ff kijken wat er gebeurd in de stal , fieuwwwwwwwwwwww wat krijgen we nou , zie ik nu 2 kindjes in de kribbe ![]() ![]() |
Citeren20.12.20070 likes hahahaahahah roosje en of Jozef het kan hahahahahahah
Shir tuurlijk zal ik zorgen dat het niet meer kriebelt,ik zal er een lekker zacht vachtje onder leggen vind je dat goed? Mrammm thanks dat ik ook in het kribje mag liggen,maar visser was het er niet mee eens dus ik ben je eeuwig dankbaar.Jammer dat ik geen kameel meer kan zijn,ik heb immers wel 2 bulten maar jah ik lig al in het kribje lekker warm met Shir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.12.20070 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.12.20070 likes ehm meneer jozef , die belonig heb je al dubbel en dwars gehad , die liggen daar te janken in dat kribbetje , ze hebben het koud en maria ![]() |
Citeren20.12.20070 likes bent je tijd vooruit engel waren toen geen luiers kregen een blad van een boom om hun gat soort vijgeblad moesten ze het mee doen
zal wat zijn als dat nu nog is hahahahaha |