Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

kletsen.com kerststal

Advertise here!!

Citeren19.12.20070 likes
hohohohooooooooooooooo hahahahaahah kom op zeg maar we wachten wel op een reactie van mramm en anders ga ik maar op vakantie hahahahhahah trusten en tot morgen misschien op kletsen
Citeren19.12.20070 likes
wordt ik potver zo uit die stal geknikkerd

dan ben ik de ster op het dak
hahahahah

groetjes treaxxx
Citeren19.12.20070 likes
kan de ster nog wel in mijn kerstboom plaatsen haal ik de piek er wel uit groeten knufffffff Visser
Citeren20.12.20070 likes
bon tuurlijk mag je bij shir gaan liggen tis toch ons eigen kerst verhaal.

mis nog een kameel??
Citeren20.12.20070 likes
wil je dan eerst t stro ff goed plat maken bonn , t blijft kriebelen

Advertise here!!

Citeren20.12.20070 likes
ik als kerstengel kom nu eerst eens ff kijken wat er gebeurd in de stal , fieuwwwwwwwwwwww wat krijgen we nou , zie ik nu 2 kindjes in de kribbe , ik wist wel dat jozef het kon
Citeren20.12.20070 likes
hahahaahahah roosje en of Jozef het kan hahahahahahah
Shir tuurlijk zal ik zorgen dat het niet meer kriebelt,ik zal er een lekker zacht vachtje onder leggen vind je dat goed?

Mrammm thanks dat ik ook in het kribje mag liggen,maar visser was het er niet mee eens dus ik ben je eeuwig dankbaar.Jammer dat ik geen kameel meer kan zijn,ik heb immers wel 2 bulten maar jah ik lig al in het kribje lekker warm met Shir
Citeren20.12.20070 likes
ja heb veel energie gekost kerstengel maar zie het resultaat ben zo trots als een pauw word ik nou beloond door de kerstengel
Citeren20.12.20070 likes
ehm meneer jozef , die belonig heb je al dubbel en dwars gehad , die liggen daar te janken in dat kribbetje , ze hebben het koud en mariais de stad in gegaan opzoek naar een pak pampers
Citeren20.12.20070 likes
bent je tijd vooruit engel waren toen geen luiers kregen een blad van een boom om hun gat soort vijgeblad moesten ze het mee doen
zal wat zijn als dat nu nog is hahahahaha

Adverteer hier