Citeren14.12.20070 likes
we gaan een kerststal maken
de rol verdeling
mram= koei
hunt = ezel
shir = jezus
vul de rest zelf maar in
de rol verdeling
mram= koei
hunt = ezel
shir = jezus
vul de rest zelf maar in

Advertise here!! |
Citeren14.12.20070 likes we gaan een kerststal maken
de rol verdeling mram= koei hunt = ezel shir = jezus vul de rest zelf maar in ![]() |
Citeren14.12.20070 likes nou dan zal ik mezelf maar invullen als maria... |
de rol verdeling mram= koei hunt = ezel shir = jezus visser=jozef vul de rest zelf maar in |
de rol verdeling mram= koei hunt = ezel shir = jezus visser=jozef joyce= maria vul de rest zelf maar in |
de rol verdeling mram= koei hunt = ezel shir = jezus visser=jozef joyce= maria MISSbaksel = een wijze koning met wierook vul de rest zelf maar in |
Advertise here!! |
de rol verdeling mram= koei hunt = ezel shir = jezus visser=jozef joyce= maria MISSbaksel = een wijze koning met wierook Rick = een wijze koning met goude schaal Rick |
de rol verdeling mram= koei hunt = ezel shir = jezus visser=jozef joyce= maria MISSbaksel = een wijze koning met wierook Rick = een wijze koning met goude schaal Deborah1989 = een lief schaapje |
Citeren14.12.20070 likes de rol verdeling
mram= koei hunt = ezel shir = jezus visser=jozef joyce= maria MISSbaksel = een wijze koning met wierook Rick = een wijze koning met goude schaal Deborah1989 = een lief schaapje daniel207 = de ster |
Citeren14.12.20070 likes Ik voel me zeer vereerd met mijn rol als ezel. Balk, balk.... heb trek in hooi.
Hunt |
Citeren14.12.20070 likes eerst je gedragen Ezel krijg je niet zomaar moet je verdiend hebben |