Citeren09.05.20060 likes
geluk dat ik alleen het eerste en 6 tot en met 9 uut naar school moet en ik duz nu tussendoor ff thuis ben!!!! hihih en hier ben .loly
kuss kirsten!
kuss kirsten!
Advertise here!! |
Citeren09.05.20060 likes geluk dat ik alleen het eerste en 6 tot en met 9 uut naar school moet en ik duz nu tussendoor ff thuis ben!!!! hihih en hier ben .loly
kuss kirsten! |
Citeren09.05.20060 likes geluk is smorgens je pc aan zetten, en dan een ontvangen gedicht van je geliefde lezen ;) xxx balleys |
Citeren09.05.20060 likes ohw balleys wat romantisch ![]() ![]() Buiten een boekje lezen in de zon met lekker achtergrondmuziekje |
Citeren09.05.20060 likes Geluk is...
-wakker worden, je snel aankleden en wassen om je klaar te maken om naar je werk te gaan, en dan te beseffen dat het zondag is... -het eerste sigaretje en een bakkie koffie s'morgens vroeg -vlinders in je buik hebben -ontwaken naast je geliefde, en haar nog eventjes laten liggen, en een ontbijtje voor haar klaar maken -een bbq met de je geliefde op een mooie zwoele zomerdag, tesamen onder de tuinparasol genietend van elkander -een heerlijk warm badje nemen, omringd door talloze theelichtjes, wierrook en een heerlijke badolie erbij, en dan naderhand een schone pyama aan en lekker op de bank een enge film gaan kijken, onder het genot van een hapje en een drankje (en wederom wierrook en theelichtjes hihihi) Jacootje |
Citeren09.05.20060 likes how jaco gaat om 1 gelukje tegeljk niet een hele lijst hahahahhah
wanneer kan ik een keer onder die parasol zitten ![]() gr mram |
Advertise here!! |
Citeren09.05.20060 likes nou volgens mij ben jij de perfecte lover als ik dit zo lees ![]() |
Citeren09.05.20060 likes hahahaha serena, ja zo ben ik nu eenmaal, sommige mensen vinden mij een beetje TE lief, nou TE kan niet, je kunt niet lief genoeg zijn voor je tederbeminde engel...
Jaco |
Citeren09.05.20060 likes ben je geen tweeling.... die andere voor mij.... ![]() ![]() |
Citeren09.05.20060 likes oeps jaco ![]() |
Citeren09.05.20060 likes hahahaha ![]() |