Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

kleine gelukjes

Advertise here!!

Citeren01.05.20060 likes
haha tib....zo gelukkig als gisteren niet ...
maar ik werk eraan hoor ...;
en nu ik jou berichtje lees gaat het beter
haha

mama xxxxxxxxxx
Citeren01.05.20060 likes
hum jah me geluk vandaag volgensmij heb ik een pechdag: eerst bosdschapen gedaan waarbij ik een veels te kleine tas mee had en duz twee pakken melk kapot liet vallen op straat, ik weer trug naar de winkel is de melk daar op...
ik daarna met een vriend ff wesen winkelen wij terug botsen we op elkaar met defiets, sijn fiets niet meer fietsbaar, mijn voet niet meer loopbaar, wij half struikelend de fiets dichtbij nasar fietsenmaker gebracht wij daar 2 en un half uur nutteloos in de regen wagten tot de fiets klaar is ondertusssen kom ik me best vriend tegen die ff segt dat hij tog niet mee gaat naar walibie omdat ie geen sin heeft maar hij sit gewoon dik onder de plank bij se vriendin

noujah nu thuis net, enne me geluk ff aan het bedenken....
ok ik voel me nu wel gelukkig met een dak boven me hooft en drinken enzo wat eten, ja das tog wel fijn!!!

kuss kirsten!
Citeren01.05.20060 likes
jah nu ben ik happy omdat ik de loly er wel van insie allemaal, allen me voetie vind ik iets midner dan maar verder wel grappig hihihi

kuss kirsten!
Citeren05.05.20060 likes
weer een broekmaat kleiner

gr mram
Citeren07.05.20060 likes
whahaha mram aan ut afvallen?!

mijn geluk is nu dat ik mischien vip mag worden hihihi!

kuss kirsten!

Advertise here!!

Citeren07.05.20060 likes
Dat het zonnetje schijnt als ik de gordijnen opendoe en dan een lekker bakkie koffie erbij

Kip31
Citeren07.05.20060 likes
Dat ik elke morgen wakker word en mijn 5 schatten van kinderen mag aanschouwen hihi

mama xxxxxx
Citeren07.05.20060 likes
dat me duivelse kip gister goed gelukt was en dat me gast het niet lekker vond zo dat ik vandaag nog een prakje had

hhahahahhah

gr mram
Citeren08.05.20060 likes
dat ik woensdag op seilkamp ga! met mijn klas!!!

kuss kirsten
Citeren08.05.20060 likes
haha leuk kirsten en dan met mooi weer, schitterend !!
dat ik zie dat mijn kids gelukkig zijn ....

kusss mama xxxxxxxxx

Adverteer hier