|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Op de chat was je mijn beste maatje.
Waarom heb ik je zomaar laten gaan?
Tot in de late uurtjes altijd een praatje.
Waarom heb ik je pijn gedaan?
Getracht je te vinden op de chat.
Zonder resultaat, ik ben je kwijt.
Vele zoekacties ondernomen op het internet.
Hoe graag zou ik je willen zeggen dat het me spijt.
Waarom heb ik je laten gaan?
Een vriendschap verloren, toch hoop ik wellicht,
als in een droom, als deze echt bestaan.
Dat je na het lezen van dit gedicht,
aan mij zal denken, al is het maar even.
En dan....
Mijn fouten zou kunnen vergeven |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve dodo,
meis ik kan nu alleen maar janken!
ik weet niet eens meer warom ik contact met je heb verbroken...
meis er is sowveel gebeurt, mail me maar via hier als je wilt, mijnandere mailadres heb ik namelijk gedeleed!
kus en knuf, kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben het mannelijke dodootje ;) |
Anonymous Undefined 65739 berichten weet ik, maar roos sei dat miffy dit had geschreven...vandaar!
weetje ik heb eens nagedacht he hoe het zo is gelopen!
toen ik opgenomen was hadden en we aan het bellen waren zei je we sijn net besig een kaartje aan je te schrijven en we komen nog langs!
ik heb dat kaartje nooit ontvangen en jullie sijn ook nooit gekomen!
op dat moment kon ik daar niet rieel over nadenken omdat veel mensen me hebben laten vallen in die periode, en dacht bij jullie dus het selfde wat mij heel veel pijn heeft gedaan!
nu kan ik er op een goede manier naar kijken, er sijn meer kaarten verloren gegaan doordat ik steeds van afdeling en plaats verhuisde en we wonen ver uit elkaar dus ff langskomen is niet zo makkelijk!
ik heb daarna een aantal maanden de pc niet meer aangeraakt dat kon ik niet riep veels te veel op bij mij!
toen ik er eenmaal wel weer opkwam heb ik me mail/msn verwijderd omdat ik niet geconfronteerd wou worden met mensen met wie ik nu geen contact meer had!
ik was er ookvan overtuigd dat je me niet meer wou spreken..
inmiddels heb ik een nieuw mail/msn wat je seker mag hebben!
hoop je vlug te spreken, stuur je mijn mailadres via de mail hier door!
kus enknuf, jolanda |
Anonymous Undefined 65739 berichten oke doe ik en we hebben zeker wel een kaartje gestuurd en toen niks meer gehoord jammer genoeg.
en ik zal je zeker niet laten vallen, de mensen die me echt kennen weten dat ook wel. |
|