|
|
|
Anonymous Undefined 65738 berichten Hajoo, ik zoek een kettingzaag, op benzine, met het liefst een zo lang mogelijk blad, hoeft niet werkende te zijn, het is maar voor de sier hahahaha (echt!!) ....ja, Horrorfan, he!...zei daar iemand The Texas Chainsaw Massacre.....hihiihi vroemmmmmm vroemmmmmm
XXX Jaco |
Anonymous Undefined 65738 berichten whahahahahaa jaco.........ik heb een echte motor zaag gaaf hoor alleen die wordt helaas gebruikt door heliber in de bossen, is wel gaaf zo,n ding heb het al regelmatig mogen vathouden, hihi!!
succes met zoeken, ik zal mee zoeken ;-))
groet anita |
ruby gloom Undefined 1 berichten hey die jaco ja wij verhuren ze wel en waarschijnlijk verkopen we ze ook maar daar heb je niet zo veel aan misschien dat we ze nog wel een keer afprijzen!!!!!!
liefs Babette |
Anonymous Undefined 65738 berichten Dank je wel, Wonderke en Ruby Gloom, fijn dat jullie met me meezoeken....vroeemmmmm vroeeeeeeeeeemmmm whahahahahahaha
XXX Jaco, alias Nakky, alias The Nakster, alias Jaccie Jaccie Hunekakkie |
Anonymous Undefined 65738 berichten Hey Jaco,
Ik heb wel een ketting en een zaag.heb je daar wat aan ;-)
Groetjes,
Nathalie
xxx |
|
Anonymous Undefined 65738 berichten hahahahaaaaaaa Nathalie, maar dat is geloof ik niet helemaal wat ik zoek hihihhihihihhii, toch bedankt, lieve Nathalie!!!!!!
jonkheere Jaco XXXX |
Anonymous Undefined 65738 berichten jonkheer jaco of dracula jaco?
xx Muts |
Anonymous Undefined 65738 berichten nee.............meer een duivel........whahahaaah |
Anonymous Undefined 65738 berichten hahahahahahaha dank je wel wonderfull!!!!!!!!
Mister Horror |
|