09.04.20060 likes
kennen jullie dit???
Advertise here!! |
09.04.20060 likes kennen jullie dit??? |
09.04.20060 likes Hallo lieve mensen,
Kennen jullie het ook? druk druk druk. Met vanalles bezig en nauwelijks tijd voor je zelf krijgen? vandaar dat ik de laatste tijd weinig op kletsen kom. Het is weer vliegen vandaag om alles te doen wat er gebeuren moet.... Maar meldt me zo nu en dan hier in het forum. en als ik ff ruimte heb kom ik binnen. Niet dat jullie nog denken dat ik een nieuwe naam heb genomen. ben nog steeds cats van jullie! groetjes en veel kletsplezier... catsie |
10.04.20060 likes lieve cats
ik ken het wel ja ![]() |
10.04.20060 likes ja shir, idd cats blijft cats...
en ik vindt het dan ook jammer dat ik weinig tijd aan jullie kan besteden op dit moment, maar tja soms moet je prioriteiten stellen. en in dit geval is het mijn werk.en ben aan het klussen in en om huis. cats weer in actie met boor machines schuurmachines etc. en op zaterdag zit ik veel in de garage aan auto's te werken. nieuwe hobby van me. ga zelfs een autootje helemaal opknappen, heb er een op de kop kunnen tikken... Hij is nu nog wit, maar als het einde resultaat helemaal in orde komt is het een pink kleurige kever uit 1963. dikke kus voor jullie en tot snelllllllll. Miriam cats |
10.04.20060 likes hoi cats!!
beetje meer tijd voor jeself kan je mischien wel heel goed doen he cats, en een nieuwe hobby is natuurluk altijd leuk he! nou suc6 met de autotjes en ut klussen aan je huis en je werk natuurluk en alle rest! spreek je vlug weer dikke kuss en knuff kirsten! |