Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

kapot gemaakt

1

Advertise here!!

Citeren12.03.20060 likes
ik ben kapot!
ik weet het voor de soveelste keer egt niet meer!
ik dagt dat alles nu eindeluk over zou sijn!
ik dagt dat het tijd was geworden dat ik het kon gaan verwerken!
maar nee het is nog niet het einde!
ik heb er zowveel voor gedaan!
maar nu nog steeds doet iemand me pijn!
weer 1 keer!
ik snap dat niet!
ik was al zo bang!
ik had al nergens sin meer in!
maar ik dagt dat het beter zal gaan worden!
en wou daar zo graag voor vegten!
maar nee, wat ik ook doe het houd gewoon niet op!
ik heb pijn zowveel pijn!
ik benmeself nog wel!
maar ik heb geen beseg meer dat ik self iemand ben!
Citeren12.03.20060 likes
erg mooi kirsten en sterkte ermee!!!!!!!!!

gr,
lampje
Citeren12.03.20060 likes
kisten lieverd je moet gewoon blijven vechten voor je zelf geloof me ik hoor je vast snel weer groetjes shirley xxxxxxx
Citeren12.03.20060 likes
Ik ken dat gevoel kirsten. Heb dat ook gehad, maar ben eruit gekomen dus jij kan dat zeker.

Gr,
lampje
Citeren12.03.20060 likes

Advertise here!!

Citeren14.03.20060 likes
kus voor kirsten en een grote warme knuf
xxx luca
Citeren14.03.20060 likes
dankje alemaal, blijf vechten hoor shirley, maar is soms sow moeiluk! maar jah mijn stemmingen en gedachten veranderen nogal snel! en nu wil ik er ook weer egt voor gaan, ik moet er gewoon voor vechten en dan lukt het me vast ooit weleens te winnen van die ander!
kuss kirsten!
Citeren14.03.20060 likes
weet ik wel zeker kirsten kom ooit goed ik trek je er wel door heen als het moet vecht ik met je mee kusss shirley
Citeren17.03.20060 likes
heey kirsten,.. wat er ook mis gaat,.. hoe rot je je ook voelt,... denk en blijf altijd positief, al is dat in sommige situatiesmakkelijker gezegd, dan gedaan,... maar ook ik, en velen anderen hebben,... een rot periode,..of net achter de rug,..onthoud goed,..na regen komt zonneschijn,..kom je er eens niet zelve uit,..dan zijn er altijd hlpende instanties, ook voor jou probleem,..je kunt dus altijd terug vallen op profesionele hulp, het zij een telefoon dienst,of een psychiater, of een praatgroep,... en nee, daar hoef je niet gek vor te zijn,..alleen praten al met mensen die je begrijpen omdat ze die desbetreffende situatie kennen is al een uitkomst soms, al kun je je hart maar eens luchten!!

tot slot: kirten houdt de moed er in, geef nooit op,..kijk altijd in de toekomst, met opgeheven hoofd,.. alleen dan kan je jezelf later in de spiegel kijken en zeggen,... ik heb mijn best gedaan en wat van mijn leven gemaakt!! Want een sterk mensword je niet zo maar,.. een sterk mens is altijd 1 keer meer opgestaan dan gevallen!!

Kus en groetjes Topdrop (Maurice)
Citeren21.03.20060 likes
dankje topdrop voor al je woorden, je hebt wel gelijk hoor!
maar inplaatst van dat die zon nu eens gaat schijnen wordt het alsmaar donkereder heb ik het idee, er gaat steeds meer fout!
en dat gevoel heb ik al vanaf me 10 de! hoop dat ik idd over een tijd terug kan kijken op dese tijd en me dan heel gelukkig sou kunen voelen!
kuss kirsten

1

Adverteer hier