Citeren15.02.20070 likes
Advertise here!! |
Citeren15.02.20070 likes |
Citeren15.02.20070 likes Die teller is er toch ook niet meer mram? Das toch al een tijdje zo? Mis em eigenlijk ook wel hoor ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren15.02.20070 likes ja is al een tijdje zo maar er zijn dingen waar niemand op reageerd omdat je die alleen maar leest zou het leuk vinden als je dat weer kan zien |
Citeren15.02.20070 likes Ja klopt is ook zo, Nou kan je in elk geval al vertellen dat nice enik net samen ettelijke dingen hebben zitten lezen en dat ik van het lachen een hoestbui kreeg ![]() ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren04.04.20070 likes Het zou wel fijn zijn als de scroll wat groter zou zijn, bijvoorbeeld het hele scherm in beslag zou nemen. Dat leest wat makkelijker! Verder vind ik de smiley's niet geweldig, maar daar kan ik nog wel mee leven ![]() |
Advertise here!! |
Citeren04.04.20070 likes Oh, en dit comic sans lettertype is ook niet wat je zegt.. mooi ![]() |
Citeren04.04.20070 likes Hoihoi,
Vanwege performance issues is aan het aantal views tijdelijk niet zichtbaar. Op de nieuwe site zal het aantal keer dat een onderwerp bekeken is wel weer zichtbaar zijn. Aangaande de grote van het chatscherm en de fonts, etc. ook hier komen de nodige veranderingen, helaas zal het nooit voor iedereen perfect zijn . |