Citeren22.01.20110 likes
komt helemaal goed heb er zin in, over n halfuurtjes vertrek ik ook maar is haha
jullie horen nog verslag
xx

jullie horen nog verslag
xx
Advertise here!! |
Citeren22.01.20110 likes komt helemaal goed heb er zin in, over n halfuurtjes vertrek ik ook maar is haha ![]() jullie horen nog verslag xx |
Citeren22.01.20110 likes hoi iris,
waar en hoe laat is er nou afgesproken voor de beurs? kan ik iemand bereiken daaro? groetjes, cas |
Citeren23.01.20110 likes nen en alle anderen die zijn geweest........hoe was het? ik hoop dat jullie dat hier willen neerzetten, dikke kus en knuf ![]() |
Citeren25.01.20110 likes was het niet leuk en of gezellig? ![]() |
Citeren25.01.20110 likes Hoor er ook weinig over Bonneke, dus het zal wel niet leuk en gezellie zijn geweest. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren25.01.20110 likes nee denk het ook niet freek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.01.20110 likes Was erg leuk en gezellig hoor ![]() Maar aangezien mn internet modem overleden is en ik nu op een dongel zit kom ik even niet zo vaak hier en zet ik dus hier ook niet veel neer... hopelijk snel wel weer ![]() |
Citeren25.01.20110 likes ![]() ![]() Heb dus weer normaal internet enne..... Kamasutra was supergezellig, leuk enz... hebben er ongeveer 6 uur rond gelopen ![]() |
Citeren25.01.20110 likes wow nen, fijn voor jouw en alle anderen die zijn geweest, maar heb je toevallig fotos en wat heb je voor jezelf gekocht ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.01.20110 likes Helaas geen foto's (ook niet aan gedacht) en heb eigenlijk niks gekocht voor mezelf... wel wierrookstokjes voor mn moeder ![]() |