Citeren20.01.20110 likes
wat duurt dat lang pfffff 

Advertise here!! |
Citeren20.01.20110 likes wat duurt dat lang pfffff ![]() ![]() |
Citeren21.01.20110 likes nog 1 nachtje..
kan iedereen het nog beetje volhouden |
Citeren21.01.20110 likes ojee. nog een nachtje. en de heute gaan de beurs onveilig maken.
Tjonge heb nu al tedoen met de standhouders:P Toetttttttttt |
Citeren21.01.20110 likes Kom wel schatje,het is bijna zover Nenya,veel plezier en misschien dat je in de beurt ben zou je ff langs wolf kunnen wippen,woon er vlak bij maar doe maar waar je zin in heb,het biertje staat al koud ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alle pp wens ik een heel fijn weekend zoennn & handdd en we kletsen snel weer doegggggggg mvg de WOLF |
Citeren21.01.20110 likes Voor degene die mij nog moeten hebben voor morgen: mijn modem is overleden dus ik kan niet op internet. Dongel (pre-paid) is me te duur... Iris heeft mijn nummer voor als er iets is...
Tot morgen ![]() |
Advertise here!! |
Citeren21.01.20110 likes nen, je kan de uurtjes aftellen nu, heel veel plezier meis, en vergeet niet iets leuks voor jezelf te kopen he....... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.01.20110 likes Hehe nu is het zover,we gaan naar de kamaasutrabeurs ''jieppieeeeeeeeeee'' tot zo mensen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() fijn weekend, |
Citeren22.01.20110 likes wolf ga jij er ook heen?
maar inderdaad, nen de grote dag is aangebroken, alsof je in het huwelijksbootje gaat stappen vandaag, maar heel erg veel plezier voor iedereen die er heen gaan, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.01.20110 likes ![]() |
Citeren22.01.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zoennnn & handdd fijn weekend, |