26.09.20050 likes
je lieve ogen,
je mooie lach,
daarmee heb je me betoverd.....vanaf de eerste dag.
nootje......
je mooie lach,
daarmee heb je me betoverd.....vanaf de eerste dag.
nootje......
Advertise here!! |
26.09.20050 likes je lieve ogen,
je mooie lach, daarmee heb je me betoverd.....vanaf de eerste dag. nootje...... |
27.09.20050 likes leuk voor je nootje, geniet ervan !!!
cats |
27.09.20050 likes mooi nootje!!!! ben happy voor joe dikke kusss kirsten! |
27.09.20050 likes in het laantje toevallig nootje ![]() |
27.09.20050 likes hahhahah ja shirley, in het laantjeeeeeeeeeee !!!!! |
Advertise here!! |
30.09.20050 likes dat laantje is bijna nog drukker bezocht als de klets.
er moet toch wel een heel bijzonder tintje aanzitten. groetjes en tot gauw in het laantje. kus |
01.10.20050 likes zit er bijna iedere dag !!! maar laat geen sporen achter........ hahahhahah
nootje........... |
22.05.20070 likes Wanneer ik naar je kijk
denk ik aan zoveel dingen Ik wil je bij me hebben maar ik kan je niet dwingen. Je gaat voor een ander mij niet gezien Zou je ooit om me geven of van me houden misschien? In mijn mooiste dromen kom jij stralend voorbij Al die fantasieen met jou gaan alsmaar door mij Ik kan er niks aan doen je betekent zo veel voor mij Ik kan het niet anders zeggen jij bent de ware voor mij |
07.12.20070 likes Ik voelde je handen intens glijden over mijn huid,
Dat intense gevoel, ik zucht het uit, Je ogen keken mij intens en verblijd aan, spraken:"het is goed, je mag je laten gaan", mijn ogen gesloten, intens genieten, van jou bijzijn, Dit met jou, zo 100% ontspannen en fijn, Je houd me vast, je armen om mij heen, Ik druk me dicht tegen je aan, en ik meen, Als ik zeg dat ik me nooit zo veilig heb gevoeld, Dat zoals wij nu zijn, wij ons voelen, hier wordt echte liefde mee bedoeld. Ja het moet nog groeien, iedere dag meer, maar wil zo graag bij je zijn, keer op keer, Je bent alles voor mij, van minnaar tot vriend, ik hoop dat ik dat ook voor jou ben, want jij, jij bent diegeen die dat enorm verdiend !! eindelijk een relatie zonder leugens of vreemd gaan, Want jij en ik, john, jij en ik zullen elkaar verstaan, zowel mondeling als lichamelijk, liggen we op een lijn, respect en harmonie, en meer, dat maakt onze relatie zo vertrouwd en fijn. Luisteren naar elkaar op alle gebieden, dat wil ik je geven, want john geloof me als ik je zeg, ik hou van jou, niet alleen nu, voor een week, of een maand, maar voor de rest van mijn leven !! Deze gevoelens voor jou, zo eerlijk en oprecht, is waar ik de rest van mijn leven voor vecht!! voor jou wil ik vechten, voor jou wil ik gaan, het enige wat ik vraag is naast me te staan, aan mijn zijde, op fijne dagen, op nare dagen, steun me, ben mijn rots , dat is het enige wat ik je wil vragen En ik weet dat je dat doet en ik weet dat jij daar bent, daarom wil ik zo hard zeggen tegen jou, Jij bent diegeen waar ik zoveel van hou!! |
06.04.20100 likes de titel is : jij
Jij kunt een schouder zijn voor de mens in verdriet en verlorenheid jij kunt een arm zijn om een mens heen in de kou jij kunt een licht zijn voor een mens struikelend in het donker jij kunt het vuur zijn voor een mens verkild in het leven. Soms zoekt een mens: wie kan ik zijn wie mag ik zijn soms vraagt een mens: zal ik gemist worden zal iemand om mij huilen voor wie ben ik belangrijk? Hoe moet je leven als je geen uitnodiging ontvangt als je voelt: zonder mij zou alles gelijk blijven als je niet merkt dat er iemand is die op jou wacht die naar jou omziet. Kunnen we elkaar laten voelen: jij mag er zijn jij bent goed jij kunt een schouder zijn jij kunt een arm zijn kunnen we elkaar laten voelen: ik ben een schouder voor jou ik ben een arm om je heen een licht op je levenspad: er zal minder eenzaamheid zijn. broer en zus |