Citeren09.12.20070 likes
hey hey erg lief al die berichtjes van jou echt super maar het gaat al beter met onze zoon dikke kus demonking81
Advertise here!! |
Citeren09.12.20070 likes hey hey erg lief al die berichtjes van jou echt super maar het gaat al beter met onze zoon dikke kus demonking81 |
Citeren09.12.20070 likes ben blij dat het al wat beter gaat en veel sterkte voor jullie beide.
Kuss baby 44 |
Citeren09.12.20070 likes Hey lieve demon en vrouw,ik vind het superfijn om te lezen dat het heel iets beter met jullie zoontje Jesse gaat,echt geweldig en ik hoop dat jullie snel kunnen gaan genieten van jullie Jesse.
Hoe is het met jouw en je vrouw zelf,sorry maar alle aandacht gaat natuurlijk uit naar jullie zoontje maar ook voor de ouders is dit zo zwaar en ook heel belangrijk dat het goed met jullie gaat,kussss en knufff en heel veel sterkte Bonn |
Citeren09.12.20070 likes Ik hoorde vanavond net dat de kleine man weer thuis is, een goed teken dus ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren10.12.20070 likes Dat is geweldig en bij deze gefeliciteerd met de thuiskomst van Jesse en ik hoop echt voor jullie dat er nu dan echt genoten kan worden van Jesse ,dikke kusss en knufff Bonneke |
Advertise here!! |
Citeren13.12.20070 likes Lieve Demon&zo..
Ik wens jullie heel veel sterkte! Donna |
Citeren13.12.20070 likes ik hoop voor jullie dat alles goed komt hier bij denk aan die kleine van jullie heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte in deze tijd |
Citeren02.01.20080 likes thanks lieve rick,ik snap er niets van maar ik kon hem nergens meer vinden maar nogmaals dankjewel kusssssss en knuffffffffffffff Bonn |
Citeren13.01.20080 likes LIeve demon en vrouw.
Hoe is het nu met jullie zoontje? Ik zie je soms op scroll voorbij gaan en vraag je maar dan ben je vaak met anderen in gesprek,mailen kan ik niet meer via kletsen maar dat komt terug volgens Denre maar denk wel vaak aan hoe het met jullie zoontje is. Kussssssssssssssssss en knufff Bonn |