Citeren03.12.20070 likes
Beste Demon,
De kaars hier brand de hele week voor jullie manneke. Sterkte voor jullie.
Groet,
Leo
De kaars hier brand de hele week voor jullie manneke. Sterkte voor jullie.
Groet,
Leo
Advertise here!! |
Citeren03.12.20070 likes Beste Demon,
De kaars hier brand de hele week voor jullie manneke. Sterkte voor jullie. Groet, Leo |
Citeren03.12.20070 likes jullie heel veel sterkte,
en we denken allemaal aan de kleine jesse en ook aan mama en papa tuurlijk knuff luca |
Citeren03.12.20070 likes Ach wat triest, heel veel sterkte en beterschap toegewenst. |
Citeren04.12.20070 likes heeeeeel veel sterkte in deze moeilijke tijd..........ik hoop echt dat jullie ook snel het geluk krijgen
hou jullie sterk en ik blijf duimen kusss |
Citeren04.12.20070 likes Beste Deamon
heel veel sterkte beterschap voor de kleine Jesse ik bid voor hem kracht chica |
Advertise here!! |
Citeren04.12.20070 likes lieve Demon en vrouw,
Heel veel sterkte en wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke strijd en in gedachten zijn jullie bij mij.Ook ik steek iedere dag een kaarsje voor jullie en je kindje op om voor jullie te bidden. Kuss en dikke knufffffffffffff Bonneke |
Citeren06.12.20070 likes hoi
heel veel sterkte met jullie zoontje, ik zal een kaarsje voor hem branden kussss jeanette |
Citeren07.12.20070 likes Heel veel sterkte!!! |
Citeren09.12.20070 likes lieve demon en vrouw,
Ik denk veel aan jullie en jullie zoontje Jesse,hoe is het nu met jullie en jullie zoontje.Is het nog steeds hetzelfde en afwachten of zit er misschien iets vooruitgang in.In gedachten zijn jullie bij mij en heb vanavond weer een kaarsje voor jullie en jullie familie opgestoken,heel veel sterkte,dikke knufff en kuss Bonneke |