Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

je wijkt van mij zij

Advertise here!!

Citeren22.03.20080 likes
ik ben jou aan het kwijt raken.en ik had het nog geen eens in de gaten.jij bent van mij zijde gaan wijken.jij bent na een andere vrouw gaan kijken.via de chat heb jij haar ontmoet en voor het eerst begroet.ik dacht laat maar gaan hij houd van mij.steeds meer hielden jullie contact jullie wisselde foto,s uit jij gaf haar foto,s van jou en zij dat van haar.ik zag er geen erg in je had imers met mij een gezin jij had voor mij gekozen.steeds meer wijkte jij van mij af en zat dagen lang met haar achter je msn.jij ging haar steeds leuker en leuker vinden.en kon jou gevoel voor haar niet meer bedwingen.en nu moeten wij een oplosing er voor vinden.ik heb dingen gelezen wat mij hart heb doen breken .ik moest ontdeken hoe horny jullie van elkaar werden en hoe leuk jullie ook elkaar wel niet vinden.jij kan mij niet meer beminen.want met jou gedachten ben jij steeds bij haar.ik merk dat want wij groeien uit elkaar.jij zegt geen woord meer tegen mij raak mij niet meer aan.ik heb mij best gedaan het komt nu allemaal van een kant.en dat kan niet langer meer wij wijken steeds meer van elkaars zijden.zo worden wij beiden niet gelukkig.ik laat aan jou de keuze maar maak hem vlug.want dit maakt mij stuk.mij gevoel zegt mij je raakt hem kwijt .en daar ziet het ook na uit.neem een besluit.ga of blijf.maar hou mij niet aan het lijntje.ik verdien ook geluk net als jij.maak je keuze wees daarin vrij
Citeren22.03.20080 likes
wat mooi geschreven........ Ik ben er helemaal stil van....... Dit doet me denken aan een ervaring sie ik zelf heb meegemaakt. Hoe hard ook de realiteit ook is, wij hebben allemaal een hart, alleen is het ene hart van steen en het andere van porselein. het mijne is van porselein, met een stenen omhulsel.

nogmaals heel mooi geschreven

Adverteer hier