Citeren11.02.20100 likes
geluk, liefde en vrede bonneke dikke kus terug en knuffff hihihihi 

Advertise here!! |
Citeren11.02.20100 likes geluk, liefde en vrede bonneke dikke kus terug en knuffff hihihihi ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.02.20100 likes had je ook al gemailt hihihi maar kom goed bonneke hihihi, |
Citeren30.05.20100 likes |
Citeren31.05.20100 likes ik vind hem serieus retegaaf klap. netjes gezet en vooral strak. klasse. ![]() |
Citeren18.06.20100 likes Waarom ik heb gekozen voor een vlinder tattoo.
SPIRITUELE BETEKENIS VAN EEN VLINDER Geen enkel ander dier of insect is zo symbolisch geworden voor het proces van transformatie, verandering en gedaanteverwisseling. Wil je tevreden in je vel steken, dan is het belangrijk om harmonie in je leven te creëren. Als je zoveel mogelijk de dingen doet waarbij je je goed voelt, dan zul je je niet alleen tevreden, maar ook veel energieker voelen. Als je je omringt met mensen waar je oprecht, onvoorwaardelijk om geeft, dan voel je je daar prettig bij. Net als de vlinder die uit de pop komt kan ook jij je in alle pracht ontwikkelen als je opgelegde normen en waarden achter je kunt laten en meer jezelf durft te zijn. Al deze zaken dragen ertoe bij dat er harmonie in je leven ontstaat. Je hoeft je uiterlijk daarbij zeker niet uit te schakelen. Je bent tenslotte een fysiek wezen, en je bepaalt zelf of je het leuk vindt je uiterlijk te verfraaien of het te laten voor wat het is. Als je goed kijkt naar de vlinder en zijn gedrag, lijkt het wel of hij ons iets te zeggen heeft. Vlinders lijken wel te dansen als ze op bloemen neerstrijken. Ze schenken ons kleur en vreugde. Het is alsof de vlinder ons eraan wil herinneren dat we in ons leven dingen niet zo serieus moeten nemen. Ze wekken een gevoel van lichtheid en vreugde in ons en houden ons voor dat het leven een dans is. Leer van de vlinder en vraag je af hoeveel vreugde je in je leven ervaart. Fleur op. Kijk uit naar verandering en besef dat alle verandering goed is. Verandering kan zich zo zacht, plezierig en vreugdevol voltrekken als JIJ zelf wenst. |
Advertise here!! |
Citeren18.06.20100 likes erg mooi ![]() |
Citeren18.06.20100 likes buck |
Citeren18.06.20100 likes vindt tatto opzich al snel mooi,
maar das mijn probleem en drom zit ik ook aardig vol hihihi ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.06.20100 likes Dank je Tornado.
Ik vind tattoos ook heel gaaf. Zit al weer te kijken om op me andere arm ook een mooie tezetten.Maar het moet in mijn ogen wel iets zijn wat ik volledig achter sta. Het moet MIJ zijn.Te minste een uiting daarvan. |
Citeren18.06.20100 likes erg mooi buck !
hou erg van vlinders |