|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten iddd babs, dat had ik dus ook, nicolle lijkt zo lief verlegen meisje, maar dat ze zo`n tattoo heeft laten zetten verbaasd mij een beetje, maar hij is wel heel erg mooi nicolle.................Hoelang heb je daarvoor gezeten?? En kan niet zo goed zien waar je hem heb laten zetten, op je arm??? Dikke kuss en knufffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten heeey bonnke idd ik heb hem op mijn arm laten zetten boven arm dus hihihi ik heb er 2 half uur voor gezeten best lang
nouja verlegen dat valt mee whahahah
maar ik vond het wel iets hebben een draak best ruig he hahhaha
het heeft me 240 euro gekost nou je ziet het wel ik heb er iets moois voor trug gekregen hihi
groetjes kusssss knuffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten daarom je zegt het zelf al nicolle, het is een ruige tattoo, en zoals ik je ken en van de foto ken vond ik het niets voor jou, en hoe doe je dat nu met post lopen dan als je blousje aan hebt??? Dan komt die eronder uit of niet? Hahahaha vind het wel lachen, ik heb ook een tattoo maar die kan ik goed bedekken. Mensen zijn van mij ook altijd heel erg verbaasd als ik zeg dat ik tattoo heb, zelfs mijn baas, heb ik pas verteld toen ik contract kreeg hahahaha Hij viel bijna van de stoel van verbazing hahahah, had hij niet verwacht van mij, hij zei je bent zo netjes en beleefd. Maar goed hij is prachtig, ik vind het voor mezelf te groot, maar hij is wel heel bijzonder en de prisj van mij nog mee moet ik zeggen en de tijd dat je gezeten hebt ook, geniet ervan meis, dikke kuss en knuffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb een bloes waarvan de mouwen tot me elleboog komt dus de tattoo is helemaal bedekt hihihi
mijn gollegas vonden het erg mooi
ik zelf ben er heel blij mee ik heb altijd al een draak gewild
en zelf ben ik niet zo,n heel verlegen meisie dat heb je verkeerd ingeschat whahahah maar geefd niets
dikke knuff kusss |
Anonymous Undefined 65739 berichten whahahahahahaha dat is dan de eerste keer dat ik iemand verkeerd ingeschat heb, maaar goed dat maakt ook niet uit meis, als jij er maar trots op bent, en dat ben je zeker. Je wilde een draak omdat je zelf een draak bent??....................................hahahaha hahaha |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten aap is gister traditioneel getatoeerd. |
hier de tatoo van apenootje o_- |
een uur geleden hihihi mn nieuwe tattoo, de 1ste zwart met rood, de 2de zwart met licht grijs, de 3de met zwart en blauw en ben er blij mee |
maak wel nieuwe foto als tie genezen is en uit de vet is hihihi kan je t beter zien, dus over paar dagen dus. |
Anonymous Undefined 65739 berichten wow tornado, echt mooi, hebben ze een betekenis voor je die 3 sterren?? Dikke kus en knuf
|
|