Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

je raakt me kwijt & ik jouw

Advertise here!!

Citeren10.12.20070 likes
Ik raak je kwijt Ik zag je naar haar kijken En van mijn zij af wijken Je zag mij niet meer staan En eerst liet ik het gewoon maar gaan Ik dacht dat je wel van mij zou blijven houden, maar je koos voor haar Het afscheid van jouw viel me zeer zwaar Ik kon je niet achter me laten Ook al heb jij mij verraden Liefde is iets van geven en nemen zij jij, toch nam jij alleen van mij En ik gaf je ook nog alles, en keek steeds blij Vanbinnen kon ik wel huilen, na alles wat je mij had aangedaan Als ik er niet was geweest was je nu al heengegaan Ik heb alles voor je over gehad En volgens mij is dat het gene wat je soms vergat Nu leg je deze keuze voor me neer En ik zeg je dit afscheid doet me zeer.. Als ik nee zeg ben je me kwijt En wil je dat voor altijd? Je zegt namelijk dat je van me houdt En dat je op me boud Maar je hebt in middels genoeg op mij gebouwen Echt waar mijn lichaam kan je niet meer houwen Je hebt al genoeg van mij genomen, en het word tijd dat je mij iets geeft Mn droom wereld waarin ik zweef, Is inmiddels stuk gemaakt, graag wilde ik nog even zonder zorgen leven En lekker in mijn wereld blijven zweven Want de realiteit kwam hard aan Het idee dat ik op mijn eigen benen moest gaan staan Jij hebt me naar beneden getrokken En daar was ik wel heel erg van geschrokken Want wat ik aantrof was een grote bende, ik wou je graag helpen met opruimen Maar het enige wat ik kon doen was duimen Duimen dat je geen zelfmoord ging plegen Heel lang heb ik dit verzwegen Tot op een moment ik niet meer kon Mijn sprookje was geknapt als een ballon Je hebt een deel van mijn leven heb jij verpest Dagen lang heb ik gestrest Tot ik er ziek van werd, en nu is het tijd voor mij om te gaanZodat ik alleen en vrolijk verder kan gaan
Citeren13.12.20070 likes
triest verhaal Jos sterkte

kuzzzzzzzzzzzzz
Citeren13.12.20070 likes
er komt een dag dat je alles aan kan , alleen

veel sterkte josphina
Citeren14.12.20070 likes
lieve lieve josi vreselijk om te lezen zon leuke meid als jouw met hart op de goede plaats wijfie als er ook maar iets is wil ik er zijn ook al ken ik je niet echt ik vind je een toppertje kus jeesie
Citeren14.12.20070 likes
veel sterkte jos

Advertise here!!

Citeren14.12.20070 likes
Ik kan me er goed in vinden Josephina en hoop dat je het achter je kan laten je verdient beter , kus en een warme knuffel .

Adverteer hier