Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

james

1

Advertise here!!

Citeren09.11.20080 likes
james wat is er aan de hand man
ik weet niet waarom je ineens zo sjagerijnig doet

als iemand een idee heeft zou ik dat ook graag weten
NEE ben niet nieuws gierig WEET gewoon graag alles
Citeren09.11.20080 likes
Alles, pffffffff das best veel Joy.
Citeren09.11.20080 likes
wat wil jij allemaal weten joy???????????????????/////
Citeren09.11.20080 likes
Alles visser, dus begin maar vast met typen,
Citeren09.11.20080 likes
Weet heel goed waarom james zo doet, moest ik in zijn plaats zijn zou ik ook zijn. Als je na een x aantal jaren te horen krijgt het bedrijf waar je werkt reorganiseert. En op straat komt te staan. Zou ik ook zo doen.
Snoesje

Advertise here!!

Citeren09.11.20080 likes
dat zijn nare dingen snoes, maar daar kunnen de chatters op kletsen niets aan doen.
denk niet dat james de enige is die met zulke dingen te maken krijgt.
ik wens james het beste
Citeren09.11.20080 likes
maar kletsen is er toch ook om je hart eens te luchten en een chat waar je jezelf mag en kan zijn,de ene keer is dat met een hele hoop lol en jah de andere keer is men misschien sjaggie,maar dat mag toch wel???
Citeren09.11.20080 likes
klopt bonneke maar dat kan op verschillende manieren , dat red je niet met een bokkepruik op, dan hebben de mensen heel snel genoeg van je
Citeren10.11.20080 likes
daar ben ik het zeker mee eens Carin,heb het zelf ook laatst gehad,omdat er heel veel dierbaren overleden waren,week in week uit had ik begravenissen,en was toen ook best wel sjaggie en reageerde nauwelijks of niets ,alleen ben ik toen zelf gewoon gegaan om men niets aan me had...................en ik me draai niet kon vinden op kletsen,maar jah iedereen is ook anders he.............gelukkig wel zeg, we zouden allemaal hetzelfde zijn zeg, zou het ook een saaie of juist een hele drukke bedoeling worden
Citeren10.11.20080 likes
laat ieder zijn ding gewoon doen zeg,
pffff

1

Adverteer hier