03.07.20050 likes
illusie
Advertise here!! |
03.07.20050 likes illusie |
03.07.20050 likes illussie
ach, wat ben je nu stil 'k weet niet goed wat je wil 't is eenmaal gebeurd, 't was gewoon zo'n onnozele ruzie er is niets aan te doen geef me gauw weer een zoen het leven gaat soms over rozen en soms ook weer eventjes niet paradijs is misschien een illusie alle dagen zouden zoet moeten zijn en alle zomers langer wat je wenst en verwacht, alles lukt, alles lacht idealen, zo heerlijk bedacht alle nachten zouden zoel moeten zijn en alle liefde liever ieder woord en gebaar niet te licht niet te zwaar het is alleen illusie na een jaar bijelkaar is het heus niet zo raar wanneer je van mening verschilt - en zoals ik het nu zie ben je toch wie ik wou hou ik zielsveel van jou gelukkig, je lacht weer, je bent het ineens met me eens zo te zien paradijs is misschien een illusie.....' |
03.07.20050 likes Dan zal ik sterk zijn.
Ik voel je langzaam ontglippen zoals het zand tussen mijn vingers woorden van afscheid op je lippen maar als ik die ooit van je hoor eens zal je zeggen 't is het einde maar ik zal niet vragen om te blijven het heeft geen zin nog iets te lijmen je zet je zin toch altijd door dan zal ik sterk zijn en niet plooien ik ben geen treurwilg in de wind dan zal ik sterk zijn en het rooien ook als ik niemand anders vind eens zal je zeggen 't is het einde mar ik zal niet vragen om te blijven het heeft geen zin nog iets te lijmen je zet je zin toch altijd door ik zal met een glimlach afscheid nemen al stap je ijskoud uit mijn leven maar ik zal komedie moeten spelen dat heb jij meer met mij gedaan ik zal me kranig moeten houden tot jij de deur hebt dicht gedaan dan zal mijn wereld plots vergrauwen en wordt hij troebel door een traan maar pas als jij bent heengegaan dan zal ik sterk zijn en niet plooien ik ben geen treurwilg in de wind dan zal ik sterk zijn en het rooien ook als ik niemand anders vindt. |
03.07.20050 likes wauw mooi hoor!!!!!!!!!!
kiss kirsten! |
03.07.20050 likes Zo triest Cats Maar echt heel mooi
sterkte.Meid Groetjes Harry cq Plofff |
Advertise here!! |
03.07.20050 likes Heel erg mooi, Cats.......
XX Jaco |
03.07.20050 likes lieve cats,
Bedankt voor deze verzameling van mooie woorden!!! Dit gaat door merg en been! Is echt heel prachtig geschreven, krijg er kippevel van.. Lieve groetjes, snoop |
03.07.20050 likes heyyyyy lieve cats
ik kan me alleen maar aan sluiten bij de rest echt heel gevoelig en mooi lieve groetjes van shirley xxx |
03.07.20050 likes Lieve Cats,
Dan ben je sterk... als je al deze kwetsbare gevoelens met de wereld durft te delen. Jij rooit het wel, ook als je niemand anders vindt. Ik vind je een fantastische vrouw zowel in voor- als in tegenspoed. Een ontzettende lieve groet, Dyana xxx |
03.07.20050 likes jeetje cats,heb er geen woorden voor
groetjes Marie |