Citeren01.03.20070 likes
even voor wie het nog niet weet :
ik word oma en ben ontzettend blij !!!
grtjs kiek
ik word oma en ben ontzettend blij !!!
grtjs kiek
Bollaert Carine
Advertise here!! |
Citeren01.03.20070 likes even voor wie het nog niet weet :
ik word oma en ben ontzettend blij !!! grtjs kiek Bollaert Carine |
Citeren01.03.20070 likes hey,
geweldig kiek.............fantastisch nieuws enne wanneer gaat het wonder gebeuren? gaat alles goed met aanstaande mama en papa? proficiat oma in spe kusssssssssssss |
Citeren01.03.20070 likes Superrrrr kieke, gefeliciteerd.. ![]() xxx Lau |
Citeren01.03.20070 likes hey oma-kieke !
gefeliciteerd !! kusssss ! |
Citeren01.03.20070 likes he oma kiek er zal een andere wereld voor je opengaan het is geweldig oma of opa worden maar van harte kiek ik ga volgende maand voor 2e keer opa worden
groeten visser |
Advertise here!! |
Citeren01.03.20070 likes hey kieke van harte gefeliciteerd ![]() ze zeggen dat oma of opa worden heel speciaal is !!! kussssss kip |
Citeren01.03.20070 likes Heej Kieke,
Gefeliciteerd he meid. Straks lekker genieten van je kleinkind. Hoop dat de zwangerschap voorspoedig verloopt. groetjes & xxxxxxsjes nice |
Citeren01.03.20070 likes heel hartelijk gefeliciteerd kieke , als grootouder worden net zo fijn is als men beweerd , daan staaan je nog veel leuke momenten te wachten he .
groetjes van elvis en Baby ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.03.20070 likes Lieve kieke,
Harstikke leuk joh en gefeliciteerd bij deze. Ook voor jouw dus een mooi lichtpuntje in je leven. Geniet er alvast van. Kusss en knuff Bonnn ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.03.20070 likes HE HE KIKIE EINDELIJK ![]() ![]() ![]() heb je toch gezegt dat je geduld moest hebben ;) maar meid VAN HARTE ![]() ( en kip echt iets mooiers bestaat er niet) dikke kussssssssssss ron en peetje |