Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

ik wil jullie iets mededelen

Advertise here!!

Citeren26.01.20110 likes
ik ga vrijdag ellis mijn lieve vriendin te huwelijk vragen maar we houden het nog eventjes geheim
alleen jullie mogen het weten
Citeren26.01.20110 likes
loveking.
Alvast gefeliciteerd.
Citeren26.01.20110 likes
wauww dance dan mag ik je bruidsmeisje zijn samne met shirley en wonderfull en babsie enz enz
Citeren26.01.20110 likes
love ik had je al gefeliciteerd op scroll, maar nogmaals bij deze geweldig en gefeliciteerd met jullie voogenomen huwelijk, geniet van het moment dat je haar gaat vragen, dikke kus en knuff super joh van je
Citeren27.01.20110 likes
als jullie het nog geheim houden waarom mogen wij het dan wel weten ??? dan is het toch ook al geen geheim meer maar leuk hoor

Advertise here!!

Citeren27.01.20110 likes
Indd willie.. En gelukkig leest halve wereld dit Dus het is bekend voor hele wereld onderhand

Maar love, gefeliciteerd
Citeren27.01.20110 likes
zal ik maar heel lief voor ellis wezen want ik ben denkelijk de gene die jullie huwelijk gaat voltrekken
Citeren28.01.20110 likes
wow visser, heb jij die capaciteit ook in je zitten, dat wist ik niet, ik blijf me keer op keer me verbazen over je.

Maar love, vandaag is de grote dag, en ik hoop dat je laat weten hoe het gegaan is, heb je een origineel idee bedacht hoe jij dat vandaag aan gaat pakken? Zet hem op, blijf in jezelf geloven, je kan hte
Citeren28.01.20110 likes
gefeliciteerd!!!

Adverteer hier