Citeren26.01.20110 likes
ik ga vrijdag ellis mijn lieve vriendin te huwelijk vragen maar we houden het nog eventjes geheim
alleen jullie mogen het weten
alleen jullie mogen het weten
Advertise here!! |
Citeren26.01.20110 likes ik ga vrijdag ellis mijn lieve vriendin te huwelijk vragen maar we houden het nog eventjes geheim
alleen jullie mogen het weten |
Citeren26.01.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alvast gefeliciteerd. |
Citeren26.01.20110 likes wauww dance dan mag ik je bruidsmeisje zijn samne met shirley en wonderfull en babsie enz enz |
Citeren26.01.20110 likes love ik had je al gefeliciteerd op scroll, maar nogmaals bij deze geweldig en gefeliciteerd met jullie voogenomen huwelijk, geniet van het moment dat je haar gaat vragen, dikke kus en knuff super joh van je ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.01.20110 likes als jullie het nog geheim houden waarom mogen wij het dan wel weten ??? dan is het toch ook al geen geheim meer ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren27.01.20110 likes Indd willie.. En gelukkig leest halve wereld dit ![]() ![]() Maar love, gefeliciteerd |
Citeren27.01.20110 likes zal ik maar heel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.01.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar love, vandaag is de grote dag, en ik hoop dat je laat weten hoe het gegaan is, heb je een origineel idee bedacht hoe jij dat vandaag aan gaat pakken? Zet hem op, blijf in jezelf geloven, je kan hte ![]() ![]() |
Citeren28.01.20110 likes gefeliciteerd!!! |