Citeren06.03.20080 likes
ik heb jou vledenjaar leren kennen.mij hart begon almeteen sneller te slaan.jij was gescheiden vertelde jij mij.maar dat was niet waar.getrouwd was jij nog steeds horen deed ik dat toen je door haar boos werd gebeld omdat ik jou kind droeg.en nu zijn wij al een paar maanden verder.en zit ik nog steeds in de elllende jij bent nu gescheiden.maar is er iets wat met haar te maken heb moet ik het vaak ontgelden terwel ik jou alleen maar wil helpen.ik weet niet meer hoe ik dan op jou door kan dringen je word dan boos op mij terwel ik jou niks heb aan gedaan.ik ben lief en begrip vol al vanaf het begin.maar het houd ook eens op.ik wil niet telkens woorden hebben terwel wij het samen als zij niet in beeld is gezellig hebben.ik snap er niks meer van.ik bergrijp hier uit dat jij het nog moeilijk met jullie scheiding heb.want wat is het anders.waar doe ik verstandig aan .dit is al zo lang aan de hand ik schenk jou mij helpende hand .maar die pak jij niet vast.ik ben jou in mij ogen alleen maar tot last.hoe moet dit verder verdriet doe jij mij en dat zie jij niet in.zo iets zie je toch van elkaar als om elkaar geeft en samen leeft.ik weet niet of ik dit nog lang trekt.ik ga elke keer op mij bek.ik hou veel van jou maar als wij telkens woorden krijgen als zij in beeld is geweest.sluit ik dit hoofdstuk nog liever af.het klinkt misschien maf.maar ik denk aan mij kinderen die worden ook de dupe als wij steeds spanning en woorden hebben.