|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten sorry...
pc stond nog met mijn ventje ingelogt...
maar meen het wel wa ik zei ...
als je praten wil lieve meis...
spring in mijn prive....een luisterd oortje heb ik altyd;)
dikke kuss en knuffel...** mariska ** |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey , Kirsten ,
Ikzelf heb het ook niet makkelijk en weet je , hoe ongelooflijk moeilijk en rot het soms is en hoe moe je soms kan zijn van al dat strijden en vechten , hetgene wat me er enorm bij helpt is dat er hier bij kletsen mensen zijn die luisteren , gewoon horen wat je zegt , gewoon er zijn voor hun medemensen en erin geloven dat wij met zen allen het in deze wereld nog kunnen maken , wij met zen allen door er gewoon voor mekaar te zijn erin slagen dat beetje moed , dat beetje kracht behouden en toch doorgaan , hoe moeilijk soms het ook is .
Kirsten , we zijn in deze wereld er voor mekaar , mekaar helpen en soms is het genoeg te luisteren om al die last op je schouders lichter te maken , hoe moeilijk ook , geloof me het helpt en uiteindelijk vind je een weg , een lichtpuntje dat voldoende is om voor jezelf een doel te krijgen , en dat kan vanalles zijn , bij elke mens anders maar toch een doel .
Hou je goed meid en als je wil praten mag je dat gerust , we zijn der voor je .
Rakkertje , XXXXXXXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja ik kan alweer dankjewel zeggen, andere woorden heb ik simpelweg niet!
weetje toen ik het hier plaatste had ik niet eens reactie verwacht, daarvoor plaatste ik het ook niet, maar wat ik nu allemaal hier lees, daar heb ik geen woorden voor...
en rakkertje, ja seker dat ik hier veel aan heb, sommige hier hebben echt een groote betekenis in mijn leven gekregen, en door hier heb i sommige naar wie ik van me af kan mailen!
kussie,
kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Kirsten,
Houd moed en hou vol,we houden van je als vrienden van je,kuss en knuff bonn   Heb je nog een mail gestuurd en je mag mij ook altijd mailen he meid dat weet je. |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik snap het niet....
wat het is wat ik niet snap???
alles! ik snap niks...
kuss kirsten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Kirsten, ik heb maar 1 doel voor ogen, en dat is om jou te ontmoeten.
Eindelijk eens het meisje te zien achter het fenomeen "Kirsten"
Het meisje van de Engelen...
dezelfde passie die we samen delen, ik ben reuze benieuwd naar je, en ik kijk uit naar onze eerste ontmoeting, Kirsten....
Jaco ~~~XXX~~~ |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve jaco, ook ik zou jou eens heel graag sien!
jij die gene die er altijd voor me is, die van dezelfde muziek hou, ook gek is op engelen...
dankje dat er altijd voor me bent!
kuss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve kirsten,
Iedere dag denk ik aan je en vraag me af hoe het met je gaat.
Je bent altijd in mijn gedachten en in mijn hart.
Je kan het lieve Kirsten.
Kusss en dikke knufff en liefs Bonn 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb het al vaak gesegt maar seg het nog eens: super dankjewel bonneke voor dat ik je altijd mag mailen!
je bent toppie!
kus en knuffff,
kirsten |
|