Citeren28.01.20070 likes

jullie sijn toppers!

kusss kirsten
Advertise here!! |
Citeren28.01.20070 likes ![]() jullie sijn toppers! ![]() kusss kirsten |
Citeren28.01.20070 likes He meis, je moet maar zo denken, je bent nog jong, het leven heeft je nog zoveel te bieden waar je echt nog geen idee van hebt. Ja het is nu zwaar, maar eens zal dat donkere wolkendek doorbroken worden door witte zonnebanen. Je zal dan zien hoe mooi het landschap is wat voor je ligt. Tot die tijd moet je je goed warm kleden en de storm uitzitten, maar zoals altijd, na regen komt zonneschijn! En bovendien, hoe harder het heeft geregend, hoe meer je die zon gaat waarderen, een enorme luxe ten opzichte van mensen die nooit regen hebben gekend.
"You can never enjoy the sweet fully without having the sour first" is niet voor niks een bekend engels spreekwoord. Dikke warme knuffel, zyx |
Citeren28.01.20070 likes Lieve kirsten,
Wees gewoon jezelf,je voelt je enorm kloten en hebt het enorm zwaar maar ik denk dat je een klein stukje op de goede weg bent al door mensen te vertrouwen en durft te nemen en niet te geven want jij hebt het nodig nu. Ook zeg ik je nogmaals mail me als daar behoefte aan hebt, er zijn enorm veel mensen die om je geven en het leven kan zo mooi zijn,al is dat moeilijk voor je om dat te geloven op dit moment maar geloof me dat moment gaat weer komen voor je. Ik zou je graag mijn schouder willen geven maar dat gaat helaas niet maar ik ben er op een andere manier voor je. Kom op lieve kirsten je kan het,kusss en dikke knuff Bonn ![]() ![]() |
Citeren28.01.20070 likes heyyy Kirsten,
heb ff geen mooie woorden, zoals jij die altijd wel hebt. hoop wel dat het je gaat lukken, en je als mooie vrolijke meid het leven tegemoed gaat. veel succes dikke kusss en knufff Peter_feye |
Citeren29.01.20070 likes Don`t Give Up.
When things go wrong as they sometimes will, When the road you`re trudging seems all uphill, When funds are low and debts are high, And you want to smile but have to sigh, When care is pressing you down a bit, Rest, if you must but Don`t you quit. M.Vr.Gr Subwoofer ![]() |
Advertise here!! |
Citeren29.01.20070 likes Weet niet wat er is, maar klinkt niet goed.
Sterkte kirsten. Dikke kussssssssssssss Lau |
Citeren29.01.20070 likes hmm, feye ook ik heb niet altijd mooie woorden, zoals nu, iedereen bedankt voor jullie reacties die doen mij seker goed, ik blijf vechten ook al zie ik geen doel waarvoor ik dat doe...
kussss, kirsten! |
Citeren29.01.20070 likes wanneer de dingen slecht gaan ,zoals ze wel vaker doen
wanneer de weg die je bereid alleen maar verder omhoog gaat wanneer er meer geld uitgegeven wordt dan er binnen komt en je wilt lachen maar je kunt het niet wanneer het leven je bedrukt rust uit als het moet , maar geef nooit op ![]() hoop dat het een beetje goed vertaald is xxx twinky |
Citeren29.01.20070 likes super bedankt voor het vertalen twinky,
dikke kuss, kirsten |
Citeren29.01.20070 likes lieve kirsten...
ik weet helaas nie waar het over gaat... maar houd de moed meissie... er is idd zoveel om voor te leven... ik ben ook vaak veel pijn en onmacht tegen gekomen, maar ik ben der nog...en ja nu leef ik ook es met een lach.. en een goed en zallig gevoel... meis zet door ..die tyd komt er ongetwijfelt ook weer voor jou... dikke knuffel en kuss...met veel steun en sterkte en moed gewenst....** mariska ** |