Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ik kom voorlopig niet meer !!

1

Advertise here!!

20.02.20060 likes
hoi allemaal,
helaas kom ik er steeds meer achter dat altijd de goeie mensen aangepakt worden. dit is voor mij niet meer menselijk en kan ik dus niet mee omgaan. hierdoor las ik in elk geval een pauze in voor onbepaalde tijd. jammer dat dit zo moet zal veel van jullie zeker ook gaan missen. groetjes en friends spreek ik hoe dan ook wel op msn.
kusss feye
( marcel altijd eerlijk zo moet en hoort het als ze dat maar is in zouden zien maar ja er zijn er die liever de roddel dan de waarheid horen )
20.02.20060 likes
als ik degene ben die al die dingen hier losmaak en ruzie veroorzaak en mensen wegjaag ...
dan trek ik mijn conclusies daaruit en kom ik ook niet meer...
wil niemand kwetsen of onwaarheden vertrellen, maar soms wordt het me ook allemaal teveel, ben ook maar een mens van vlees en bloed en nu kan ik niet meer...
groetjes
mama
20.02.20060 likes
jammer dat je dit op deze manier doet feye er zijn zo veel meer mogelijkheden je heb het zelf al over dat andere liever roddels horen weet jij wel zeker dat je de waarheid heb gehoort dan ?

groetjes shirley
20.02.20060 likes
Als we allemaal weg blijven voor elkaar schiet het ook lekker op.
Allemaal in ons eigen glazen huisje, wat ongezellig zeg.

Kom op zeg, word es volwassen en minder naïef.

Wat zijn de laatste roddels van vandaag?
De goede mensen tegen de slechte mensen of andersom?
Welke kant zal ik es vandaag es kiezen?
Bush of Bin Laden, tis 1 pot nat, ligt er maar net aan welke kant je kiest

Steeds maar mensen van MSN blokken zonder verse toevoer van de chat schiet ook niet op Feye
20.02.20060 likes
mooi zegt waters ik sluit me bij je aan

groetjes shirley

Advertise here!!

20.02.20060 likes
hoi,
tjonge wat een conclusies maken, die nergens op gebaseerd zijn!!
* ik blok nooit mensen in mijn msn lijst, vind ik niet nodig als ik geen tijd heb kan ik dat gewoon zeggen.
ik verwijder contact personen waar ik of al tijden geen contact meer mee heb, ofwel die mij uit hun lijst hebben verwijdert.
en nog de bezorgdheid om nieuwe toevoer,..ja die komt voor nieuwe toevoer er zijn immers wel leuke aardige mensen waar ik gezellig mee verder klets op msn.
en nee geen glazen huis...en ik blijf voor niemand weg ik maak een keuze waar ik achter sta..en of ik al dan niet volwassen ben of wil zijn maak ik zelf wel uit ..
groetjes Feye
20.02.20060 likes
hoi feye,

niemand trekt conclusies, maar aan elk verhaal zijn twee kanten...
en ik denk -we zijn allemaal volwassen- dat je beide kanten van een verhaal moet horen en dan pas kan zeggen leugen of waarheid...
en dan nog blijft het moeilijk ....

kuss mama
20.02.20060 likes
Hoihoi,

Ik had eigenlijk niet willen reageren op dit onderwerp maar wil toch ff duidelijk maken dat het niets met jou te maken heeft mama!

Het gaat hier over een door mij genomen beslissing om iemand van de site te verwijderen die zich niet aan de normen en waarden houdt en snap dus ook niet waar al die ophef over is.

Het bedrijgen, zwartmaken, uitschelden, etc van mensen wordt gewoonweg niet geaccepteerd op Kletsen.com en indien mensen daar anders over denken, kunnen ze beter weg blijven!
.
20.02.20060 likes
Tja, je valt dus in je eigen val Feye, kom lag es weer..
Soms kan het best es opluchten om om jezelf te lachen.
Het leven is al zo zwaar.
xxxx Waters.
20.02.20060 likes
heye Feye,

Wat jammer om dit te lezen. Maar het is jouw beslissing en als je daar achter staat moet je dat gewoon doen.

Ga wel proberen achter je msn te komen want wij hadden altijd een leuk en gezellig contact. Zal je wel missen hoor!

Groetjes,Anita

1

Adverteer hier