Citeren15.08.20120 likes
Wolf knuffff en ik hoop dat de pijn mee valt
Advertise here!! |
Citeren15.08.20120 likes Wolf knuffff en ik hoop dat de pijn mee valt |
Citeren16.08.20120 likes
Was het maar zo,dat het niet pijn doet!!Een verslaafde wolf aan de pijnstillers Bella ben erwel blij mee dat ik dit gedaan heb naar 1 1/2jaar maar van de ander kant had ik eerder moeten doen dan was het een kleine snee geweest dan nu...,maar thnxx Bell zoenn/knuff |
Citeren20.08.20120 likes
wordt niet beter,morgen ff terug naar het ziekenhuis,ben wel benieuwd wat ze gaan doen!!Ik hou jullie op de hoogtehet is nu flink opgezwollen en ik heb een grote bult op de wang sinds afgelopen vrijdag!! |
Citeren20.08.20120 likes jee wolf .succes dan ermee |
Citeren21.08.20120 likes heey klinkt niet goed, wolf... sterkte, en beterschap. |
Advertise here!! |
Citeren23.08.20120 likes thnxx Mannen,het gaat niet goed morgenochtend weer naar het ziekenhuis toe;een dikke wang niet fijn een ontsteking!!De hechttingen zitten ernog in nu al een week,ik wordt er nu wel wel gek van en voorlopig ben ik niet op kletsenmisschien volgende maand even zien hoe het met mij gezondheid gaat,ik hou jullie wel op de hoogte,stuur gerust een mail of schrijf hier iets hoeft niet het mag...,
fijne avond all |
Citeren23.08.20120 likes Heey wolf, sterkte, en beterschap
|
Citeren23.08.20120 likes Wolf,
Het gaat allemaal niet je van het helaas Ik hoop dat ze je morgen kunnen helpen, en iets geven wat beter zal helpen tegen de pijn. Lieve wolf ik zal morgen aan jou denken, en ik hoop je weer snel te horen Dikke knuffff bella |
Citeren23.08.20120 likes Heeeei wolf.
wat heb jij dan? waarom heb je dat niet gezegd?? sterkte!! groetjes.xx |
Citeren23.08.20120 likes oke wolf,groeties |