Citeren22.06.20120 likes
wolf van harte beterschap
kuss,
Babs
kuss,
Babs
Advertise here!! |
Citeren22.06.20120 likes wolf van harte beterschap kuss, Babs |
Citeren22.06.20120 likes lieve wolf, heel veel beterschap, dikke kus en knuff
|
Citeren22.06.20120 likes Is zal jullie op de hoogte houden!!
Toen ik gisteren thuis was,toen begon de problemen ging pijn doen[heftig]direct de dokter gebeld en gevraagd voor pijnstillers[vandaag gehaald}en een snee van liefs 8 hechtingen nu zit er een pleister op,nu ben ik een beetje down!! Was nog even op kletsen geweest omdat ik dat leuk vindt,om mezelf iets beter te voelen en het ging beter,nu even rust nemen,morgen ben ik er niet omdat mijn zoon {Ramon} jarig is en misschien laat in de avond dat ik kom, Dank jullie wel zoenn & handd |
Citeren22.06.20120 likes Zie je dat een pleister wonderen kan verrichten sterkte |
Citeren22.06.20120 likes
anders bloed ik dood
|
Advertise here!! |
Citeren22.06.20120 likes ik sluit me aan bij denre zijn woorden gisteren op scroll... en maak er geen woorden meer aan vuil... o_- |
Citeren23.06.20120 likes Je ben een vreselijke persoon,doe niet zo kinderachtig,je moet in het bestuur gaan in dat gat waar je woont en laat mij met rust klein meisje weinig aandacht gehad vroeger van je ouders of niet met poppen kunnen spellen rot op...butterfly |
Citeren23.06.20120 likes Het lijkt me een goed idee als we dit topic houden waar het voor is ga elkaar niet afzitten katten dat is absoluut niet gepast |
Citeren24.06.20120 likes Ik ben het helemaal met Carin eens.
Er is al genoeg gekat in de wereld, en je hebt er niets aan |
Citeren04.07.20120 likes Carin ze daagt mij uit,nu heeft zei het eraf gehaald jammer...
|