Begint erop te blijken,
Zou het ook anders kunnen dan?
Advertise here!! |
Citeren03.11.20160 likes Begint erop te blijken, Zou het ook anders kunnen dan? |
Citeren03.11.20160 likes hei ,je bent er weer ,wolf hoe is ie? |
Citeren03.11.20160 likes Hoe het gaat met mij!! Zal je het vertellen, Koffie....,heb mezelf beter gevoeld loop der jaren. Bijna een week geleden weer drie operatie gehad. Hoop nu dit de laatste is van het jaar en hoop niet meer terug mag kijken na alle jaren daarvoor en na!! Hoop dat alles goed hersteld en dat ik weer een keer met jullie kan kletsen over alles en niets. < Mvg Wolf |
Citeren04.11.20160 likes oke wolf , had al vry lang niks van je gehoord en in achterhoofd vraag je toch af ,;hoe zou met hem zyn? bly dat ik teminste weer wat hoor nu hopelyk biedt eind dit jaar en verdere toekomst je wat meer geluk zal je ook vast weer zien als je weer zin hebt chat te doen op chat kun je vaak zelf een wending eraan geven of je het er wel of niet over gaat hebben meestal is chat gewoon beetje dollen nou ik hoor het wel ,groetjes |
Citeren12.11.20160 likes Hey Koffie Wat ik raar vindt dat ik je niet spreek bij kletsen of vreggel ook helemaal niet meer,anders moet ik maar een dag in gaan plannen misschien leukt het dan wel, fijn weekend all |
Advertise here!! |
Citeren13.11.20160 likes hei wolf , ik zit er wel vry regelmatig op chat denk dat we elkaar mis lopen autofreak logde altyd vaak in rond klok 22.30 maar is al tydje wat minder er heb al keertje by hem erover geklaagd haha eerder vulde hy ook getrouw spul in op forum maar ook hiero zie ik niks meer verschynen ach hy zal vanzelf wel weer opduiken ik ben zelf niet zo van de ontmoetings dagen ben daar rare in ,het ligt me gewoon weg niet nou tot horens maar weer ,groet |