Goed om te horen dat het goed gaat.
Is al je klus werk allemaal af?
Dan kan je nu lekker genieten van het goede weer.
Dikke knufff bella
Advertise here!! |
Citeren04.05.20130 likes Hoi wolf,
Goed om te horen dat het goed gaat. Is al je klus werk allemaal af? Dan kan je nu lekker genieten van het goede weer. Dikke knufff bella |
Citeren04.05.20130 likes Haai Beertje,
Het zal ook leuk zijn als jij ook mee doet met het kletsuitje dan kunnen iedereen gezellig kletsen,ik met jou en andere!!De klus is bijna klaar,nu nog even van de zon genieten Beertje en thnxx zoenn Beertje |
Citeren08.06.20130 likes ![]() ![]() fijn weekend all |
Citeren08.06.20130 likes Hoi wolf ik kan zelf heel goed klussen ![]() Maar ik wil wel iets persoonlijks aan jou vragen ![]() Hoe was het in het ziekenhuis? Ik wens ook iedereen een fijn weekend |
Citeren08.06.20130 likes Goedenavond Beertje kijk even op ;hoe zie je weekend eruit,daar staat over het ziekenhuis en daar mag je het lezen!!
zoennn Beertje en een fijn weekend |
Advertise here!! |
Citeren11.07.20130 likes Zoals je al gemerkt hebben dan ik niet zo vaak meer op kletsen aanwezig ben.Te druk thuis en bij mijn ouders...,
Dit wilde ik even met jullie delen!! |
Citeren05.09.20130 likes Goedenavond all
Vanaf morgen en het weekend ben ik er niet!! Ben verhinderd,mij wens is dat jullie een zonnige/knuffel weekend hebben allemaal..., ![]() ![]() mvg wolf zoenn en handd |
Citeren21.11.20130 likes Goedendag allemaal, Voorlopig ben ik hier niet aanwezig in de room of op forums,een goede vriend heeft gisteren een harte aanval gekregen en ligt nu in het ziekenhuis!! |
Citeren28.11.20130 likes Goedendag all vanmiddag in het ziekenhuis geweest,hij is redelijk bij en hij voelt ze niet zo goed!!Misschien gaan ze meer proefjes doen wat hij precies heeft,ze weten het niet precies en morgen is het Vrijdag dan ge ik ff in de ochtend even langs om even te horen wat de docters te vertellen hebben |
Citeren09.04.20150 likes Zo hier ben ik weer.Eergisteren weer eens naar het zkh geweest moet weer geopereerd worden op mij rug.Er zitten twee grote bulten en ik ben er niet blij mee en hoop niet dat het kanker is en zijn ook donkere plekken geworden en morgenochtend naar het ziekenhuis voor meer onderzoeken en ik hou jullie op de hoogte of niet....,ligt eraan hoe ik mezelf daarna voel!! fijne klets, mvg wolf |