|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hallo allemaal grrrrrrr ik heb java op mijn pc de laatste versie, maar kan niet op de chat komen steeds krijg ik de foutmelding dat ik eerst java moet downloaden heb zelfs geprobeerd een nieuwe java te downen maar dan krijg ik de melding dat ik de allerlaatste versie al heb.Cookies ook alle verwijderd!! Dus daar kan het niet aan liggen. Ik weet het niet meer,    mijn pc is up to date ik gebruik windows xp pro. Wie weet er een oplossing |
serena Undefined 1025 berichten ik kan ook niet op de chat komen angelz
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wat vreemd angelz je bent ook al eerder binnen geweest als je hem op nieuw wilt downloaden angelz heb je dan wel eerst deze helemaal verwijderd ?
serena jammer dat je niet aan geef waarom je er niet in kunt
groetjes shirley |
serena Undefined 1025 berichten heeft dat consequenties om Java te downloaden voor wb andere programmas? |
Anonymous Undefined 65739 berichten nee serena dat heeft het niet http://www.java.com/nl/download/index.jsp
groetjes serena |
|
serena Undefined 1025 berichten Dank je shirley
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi hoi,
ik ben sasje, weten jullie nog?
Ook ik kan niet meer op klets, ik zit met een I-mac, dus met een mankintosch programma, ik heb alles geprobeerd, maar helaas.
betekend dit nu afscheid van klets, ik weet het niet.
graag licht in deze duisternis
dikke kussssss sasje |
Anonymous Undefined 65739 berichten nee sasje absoluut niet  ik heb het er met denre over gehad , het probleem ligt niet bij I-mac zodra denre terug is gaat hij er naar kijken voor je
kussssssss shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoihoi,
Voor meer info aangaande het installeren van Java zie de volgende link (imac instructies onderaan de pagina)
http://java.com/nl/download/manual.jsp
Groeten en we kletsen.com,
Denre
Ps. lang gezocht maar toch nergens zo gezellig als kletsen.com
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten Hey Denre !!!
Wat leuk om je te horen zeg ....ihihihi...
Bruingebrand zeker ??
En idd ...nergens zo gezellig als kletsen.com he
hahaha
kusssss
mama
|
|