Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ik denk dat mijn jeugd voorbij is, enne weetje ik voel me eindelijk gelukkig!!!!

1

Advertise here!!

Citeren05.08.20060 likes
wanneer sluit je je jeugd af? als je 16 bent? 18? 21? als je van school af bent? of als je het huis uit gaat?
ik weet het niet maar het voelt voor mij alsof ik het vandaag heb gedaan!
net terug gekomen van vakantie, de allerlaatste keer met me ouders!

weetje ik heb me het afgelopen jaar heel rot gevoelt, ik heb vaak zelfmoord willen plegen, duizende plannen bedacht, het zelfs geprobeert! ik ben daarna gaan denken hoe het kwam en ik kwam er dit jaar achter dat er dingen in mijn leven zijn gebeurt die niet zo hoorde te zijn, die mij erg veel pijn en verdriet hebben gegeven, ook heb ik zelf groote fouten gemaakt het laatste jaar!

verder merk ik aanmezelf als ik naar 1 jaar terug kijk hoe ik veranderd ben, ik denk nu echt na over het leven en zoek overal oorzaken achter, waarom reageert iemand zo, en waarom denkt iedereen anders, waarvoor leef ik, wat is de aarde voor iets enz...

tot ik dat gisteren opeens allemaal zag waar ik mee besig was, ik leefde gewon in de verleden tijd, dat komt mischien wel omdat ik dt 16 jaar vor me heb gehouden en dat is er afgelopen jaar dus allemaal uitgekomen, maar ik kek helemaal niet meer naar de toekomst, ik dacht zelfs dat ik geen toekomst meer zou hebben!!!

maar ik zit nu in dat ik zelf een toekomst kan maken hoe ik die wil hebben!
en daarom ben ik van plan heel wat gaan te veranderen zodat ik heel gelukkig zal worden, nu ik dit alleen al; an plan ben voel ik me gelukkig!!! volgensmij heb ik dat nooit gevoelt, want ik heb me altijd jaren lang afgevraagt wanneer je nu weet of je gelukkig bent of niet...
daarom nu een punt achter alles zetten en opnieuw beginnen met leven! alle herinneringen opsluiten in een laatje en de sluetel ver weg laten!

nou ten eerste wil ik voor mijn nieuwe opleiding hel erg me best gaan doen, ik denk echt dat dit is wat ik wil!

en meer gaan sporten, ik turn nu 1 keer in de weer badminton 3 keer in de week en moutenbaik elke dag maar ik wil nu ook nog gaan hardlopen en mischien skeeleren!

verder loop ik nu alleen als bijbaantje maar de zondagskranten ja beetje weinig he duz het liefst wil ik ook nog op zaterdag postbode worden, of anders 2 kranten of folderwijkjes erbij hebben! enne eens kijken of er nog ergens een oppas nodig is in de buurt!
ja ff goed geld sparen want over 5 maanden wordt ik 18 en ik wil zo snel mogelijk het huis uit he! heel veel sparen duz!!!

verder ga ik donar worden, ben er achter gekomen dat je daar geen 18 maar 16 minimaal voor hoeft te zijn!!!!

ik wil thuis meer mezelf gaan zijn. ik weet dat ik gewoon totaal anders ben in denken en doen dan mijn ouders, maar goed dat moeten ze mar accepteren vind ik nu!

trouwens ook nog vaker lachen wil ik weer en veel meer mee zingen met muziek( sorry buren)

en ook wil ik beter voor mezelf gaan zorgen, ja 3 keer per dag eten! niet uikotsen ofzo... en mezelf heel laten!!!

nou dat ga ik maar eens allemaal uitvoeren, en ik voel me nu echt super goed! me ogen stralen eindelijk weer eens en ik had dit keer weer eens tranen van geluk!!!

dikke kusss kirsten!
Citeren05.08.20060 likes
zo kirsten , jij bent wat van plan ... maar hoop dat het je allemaal lukt, zien we een blije kirsten op de chat....... hahahhhaa veel succes xxx
Citeren05.08.20060 likes
haha james dankjewel he!
ja je zult mij totaal anders gaan zien op de chat, tuurlijk ik zal mijn stemmingswisselingen enzo houden maar als ik maar het grootste gedeelte van de dag me goed voel is mijn doel berijkt!!!

dikke kuss kirsten!
Citeren05.08.20060 likes
he dat is lang geleden meid, ik had je al gemist.

tjemig zeg.. dat is een heel verhaal hoor... maar hoop dat je het positieve gevoel kunt vasthouden.
het is het allemaal waard om te leven, je bent nog zo jong.
je kunt nog zoveel leuke dingen gaan meemaken.

zet hem op kirsten!!!
Citeren05.08.20060 likes
top kirsten , en weet als je iets zelf wil dan lukt t he'
is jouw leven , jouw beslissing
Als je van je zelf houd dan kom je er al een heel eind
acxeptatie kirsten. dat lukt je echt

Advertise here!!

Citeren06.08.20060 likes
Lieve Kirsten...
Super dat je je nu zo lekker voelt
Ik ben echt blij voor je!

Maar loop niet te hard van stapel meisje...
Waarom wil je zo vroeg uit huis???
Ik snap dat je je eigen plekje wilt, maar geloof me...
Dat is ook niet alles...Je moet dan alles zelf doen koken, wassen, strijken, ramen zemen en voor je eigen inkomen zorgen
Dat betekent niet alleen eten, kleding en de huur van je huis betalen maar ook de verzekeringen, belasting ect
Dan blijft er maar weinig over voor leuke dingen
En ik weet niet of je nog naar school wilt gaan maar dat moet je dan ook zelf betalen!

Dan kom ik op het volgende punt...
Er is dan niemand thuis om es mee te babbelen of gezellig een dvdtje mee te kijken. Dat is niet leuk geloof me.

Heb je daar al over na gedacht?
Ben je daar wel aan toe..

Ik ben ook op mijn 18e het huis uit gegaan
maar heb daar nu ik 25 ben heel veel spijt van!!!!
Ik was veel te jong en heb beslissingen genomen die ik nooit had moeten maken.
Heel veel ruzie gemaakt met mijn vriend en ben super depressief geweest omdat ik eigenlijk heel erg mijn warme thuis miste...
Ga toch nog lekker genieten van kleine dingen meid...doe de dingen die je heeeeel graag wilt...
Ga lekker op vakantie bijvoorbeeld!
Geniet nog effe lekker van de vrijheid die je hebt zonder al die verplichtigen.
Op je zelf wonen kan altijd nog.
Als je een leuke baan hebt en een lieve vriendin en wat ouder en wijzer bent.
GA LEVEN!!!

Dit is geen preek of zo, laat dat effe duidelijk zijn...
En ik wil zeker je blije gevoel niet onder de grond stoppen
Maar maak alsjeblieft niet de zelfde fout als ik.
Stop je centjes lekker nog in leuke dingen!!!!!!
( sparen voor later kan natuurlijk nooit geen kwaad)
Citeren06.08.20060 likes
Weet je trouwens wat je ook kan doen?
Hebben jullie niet een garage? of een extra kamertje over?
Vraag aan je ouders of je die als je eigen huiskamer/studeerruimte mag inrichten...
Met een leuk bankje, een tafeltje, een bureau en misschien een tv!
Ga lekker naar een leuke winkel en koop spulletjes die echt bij je passen.
Zodat je het naar je eigen smaak in kan richten
Als je dat extra plekje niet hebt kun je natuurlijk je altijd eigen kamer ook wat op PIMPEN...
Citeren06.08.20060 likes
hahahah saffie dankje hoor en ik zie het ook echt niet als een preek hoor!!!
en ik heb vorig jaar de kamer van mijn broer gekregen die tpen het huis is uitgegaan want die was groter dan mijn oude!! en die heb ik heel mooi gemaakt!!! dat is ook echt de plek waar ik ben als ik thuis ben of in de tuin natuurlijk of op zolder voor de pc!

maar weetje ik wil wel weg hoor uit huis, ook al zeg je dit allemaal, ha ja dat geld moet er nog komen( heb al wel veel dingen voor me uitzet,dat spaar ik al jaren) maar weetje thuis zal ik denk ik gewoon niet missen, en zijn veel dingen gebeurt bij mij thuis en ik wil daar juist afstand van nemen, ik babbel thuis niet met me ouders ofzo, met me vader heb ik nog nooit echt gepraat zelfs, me moeder soms wel maar mee noodzakelijk dan...

en zelf koken wassen strijken enzo doe ik ook al heel lang hahaha!
maar goed weetje ik ga eerst de andere dingen die ik wil doen waar maken en op me eigen wonen komt wel zodra ik er genoeg geld voor heb he!

maar voel me nu goed duz

enne luca en cin ook bedankt he!!!

dikke kuss kirsten!
Citeren06.08.20060 likes
wat is dat saffie.... ramen zemen???
Citeren06.08.20060 likes
Ramen zemen= ramen lappen (ramen schoonmaken :biglol

1

Adverteer hier