Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Aangeboden

ik ben verhuist naar nieuw zeeland:(:)

Advertise here!!

Citeren18.01.20070 likes
hallo iedereen
ik zal bij het begin beginnen

ik woonde in nederland en had vrienden en vriendinnen ik was wel populair enzo duzz ik had niks te klagen ondertussen; heb ik van mijn geboorte al eczeem en de doctoren zijden dat ik naar een warm land en een goed climaat moest verhuizen ik was heel blij duzz mijn ouders wouden het gaan doen maar ik wou toch liever bij mijn vrienden enzo blijven want ik was hier gelukkig en ik had niks te klagen over mijn eczeem.... ik heb mijn ouders het uitgelegt maar op een 1 of andere manier hebben ze het niet begrepen want nu zit ik in nieuw zeeland te pitten..... ik heb het hier wel naar mijn zin maar ik wil liever terug want ik missss mijn vrienden en vriendinnen veeeeel te veel en daarom wil ik jullie hulp wat moet ik doen??

groeten van een meisjuu die jullie hulp nodig heeft
Citeren18.01.20070 likes
roozz
een dikke knuffel vanuit nederland voor jouw en als je f wil kletsen we zijn dr hier hoor op kletsen.....
en heel veel sterkte xxx
Citeren18.01.20070 likes
vreemd weet niet hoe oud je bent zal minderjarig moeten zijn dat je ouders nog zeggenschap over je hebben probeer daar ook vrienden te maken en het beste er van te maken je zit daar nu eenmaal en wil je kletsen wij zijn er alleen je zal met tijds verschil zitten groeten visser
Citeren18.06.20070 likes
Nieuw-Zeeland is wel een heel mooi land om in te mogen wonen en je kunt wel lekker in die hete baden, die zijn rijk aan olie, goed voor je huid. En ga lekker sporten daar, dan maak je zo vrienden.
Kun je later mooi iets met Nederlandse toeristen gaan doen.
Waar woon je eigenlijk in Nieuw-Zeeland?
groeten
gezellige mama

Adverteer hier