|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben bang
als ik alleen ben
ik ben bang
als ik mensne om me heen heb
ik ben bang
als het donker is
ik ben bang
als het licht is
ik ben bang
dat ik jou moet zien
ik ben bang
dat ik pijn voel
bang
omdat je me hebt mishandeld
bang
omdat jullie me hebt aangerand
bang
omdat jij me hebt verkracht
bang
voor het leven
ik ben bang
nooit gelukkig te worden |
Anonymous Undefined 65739 berichten kom op kirsten ook voor jouw is er toekomst wees positief nu eens het neerslachtige achter je laten en recht in de maarschappij zeggen hier ben ik wie doet me wat |
idd ben het met visser eens Kirsten , ik herken heel veel in jouw berichten , maar heb nog steeds tehen slag op tegenslag maar je zal het echt zelf moeten doen meid .
Niemand anders kan je daarbij helpen .
Heb zelf geen medicatie meer ben er 7 jaar geleden mee gestopt en nog trek ik het niet iedere dag maar als ik dan naar buiten loop dan steek ik ook me kop op en zeg tegen me zelf ik ben wie ik ben en neem me maar zoals ik ben  kop op |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben het ook eens met visser en cissie,ik ben ook bang geweest en de ene dag gaat het beter als de andere dag
kusssssssss en knuffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks allemaal,
tuurlijk jullie hebben gelijk, dat wee tik al te goed en ik heb oo kseker dagn waarin ik dat wel kan!
werk er hard aan, ben inmiddels al 7 enhalve maand therapie , 9 in een week!
maar het blijft zo moeilijk, ik sou niets liever willen visser het neerslachtige achter me laten! maar ik zit nu eenmaal vreemd inmekaar!
dat ik borderline heb weet ik en geeft veel een naam!
maar weerhoud me nergens van en vechten blijf ik doen maar als het slecht gaat wil ik dat ook kunnen zeggen!
kuss kirsten |
|
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten heel goed meis ,je moet je hart ook blijven luchten,
maar positief blijven al valt het niet altyd mee,
en zoals ik al zij ook jij komt weer boven aan die trap.
dikke kussssss peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Kirsten, als het je zou helpen, zou je eens op ons forum over seksueel misbruik komen posten. Net als hier, wordt je privacy daar gewaarborgt. De site is: http://www.activeboard.com/forum.spark?forumID=421 59 Hoop dat je er iets aan hebt |
Ben vandaag ook ergens geweest en ze willen mij ook in therapie hebben .
ik wil het persoonlijk niet , teminste niet in een groep, ben zelf bang om de dingen te horen van anderen die ik zelf ook heb meegemaakt of mee maakt.
Maar ik begrijp jou heel goed .
ik zal ook eens op die site gaan kijken want misschien heb ik er ook wel iets aan .
Het enige na deel wat ik vind is dat de mensen altijd maar roepen dat ik zo,.n sterke vrouw ben want ik red het al die jaren al.
Maar de mensen vergeten dat wij ook van vlees en bloed zijn en dat ook wij dus gevoel hebben en het ook voor ons een keer op houdt maar goed we moeten door meid en de ene dag gaat het beter als de andere dag , pfffff
kop op he ;) |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve kirsten en cissie,
Ik hou het kort maar wil jullie heel veel sterkte wensen met jullie strijd.Ik hoop ook uit de grond van mijn hart dat ook voor jullie het zonnetje weer zal gaan schijnen,dikke kusss en knufff Bonn  
|
bon lief van je wijffie ,
maar je went er nu eenmaal aan , hoe moeilijk het ook is maar de mens moet het toch zelf doen want de ander kan alleen maar luisteren maar verwerken moeten we toch zelf.
Ik heb nu een lieve vriend , weet niet hoe het met jou zit of je een gezin heb of wat dan ook , maar goed ik stoot de mensen die van me houden van me af en de mensen die me de grond in trappen trek ik graag naar me toe , en ik weet het van me zelf maar toch blijf ik er in trappen :(
Maar goed we wachten het wel weer af  Ik ga gewoon door en meer kunnen we niet doen hoor.
nogmaals kop op |
|