Citeren02.06.20070 likes
een man of vrouw dat maakt niks uit, iedereen mag huilen!
je bent pas dapper als je je tranen laat zien!
dikke kusss,
kirsten
je bent pas dapper als je je tranen laat zien!
dikke kusss,
kirsten
Advertise here!! |
Citeren02.06.20070 likes een man of vrouw dat maakt niks uit, iedereen mag huilen!
je bent pas dapper als je je tranen laat zien! dikke kusss, kirsten |
Citeren03.06.20070 likes iedereen mag huilen , heb ik ook gedaan maar hoe je ermee omgaat is de vraag .
Terug rechtstaan en niet blijven zitten met tranen , eens je geen tranen meer hebt is het de truk om alles op alles te zetten en door te gaan met het leven . Ik heb geen moment spijt dat ik al die tranen heb gelaten , in tegendeel , maar nadien ben ik recht gestaan , zonder achterom te kijken en verder gegaan en om eerlijk te zijn , het deed deugd te huilen maar doet nog meer deugd te zien vanwaar ik gekomen ben en waar ik nu sta , als een trots man met een pracht van een dochter , een pracht van een vriendin en familieleden die er zijn voor me , mss niet allemaal maar diegenne die er zijn zijn er uit de duizend. dapper is dat je als man je emotie's kan laten zien maar dapper is ook eens de tranen weg zijn terug als man door het leven te gaan en na te denken over hoe je bent , hoe je denkt en hoe je vandanaf gaan herbeginnen, dat is pas dapper . suc6 en kop op , neem je eigen leven in handen , dat moet iedereen doen voor zichzelf , kan niemand je mee helpen want dat noemt men innerlijke kracht die je rechthoud . |
Citeren03.06.20070 likes rakker ,
bedankt voor je reaktie , en je hebt gelijk , het moet gedaan zijn met treuren , heeft lang genoeg geduurd , ik ga de boel aanpakken en de toekomst recht in de ogen kijken , niet meer vluchten , maar aanpakken wat ook maar op m'n weg mag komen . groeten van Elvis |
Citeren03.06.20070 likes hey Elvis, heel mooie gedichten, kan mezelf er ook in vinden, heb ook een periode gehad dat ik problemen liet opstapelen zonder ze aan te pakken, wens je hierbij veel sterkte. ![]() groetjes, |
Citeren03.06.20070 likes ik heb van de week met een hamer op mijn duim geslagen.....
nou de tranen stonden in mijn ogen..... ![]() |
Advertise here!! |
Citeren03.06.20070 likes als je harder had geslagen hadden ze er uit gespuit zuur dus voortaam harder meppen.
en elvis rouwen mag om wat je kwijt geraakt bent. verwerk verdriet op je eigen manier je zal zien dat je sterker uit de strijd komt dan wanneer je je kop in het zand steekt liefs mram |
Citeren04.06.20070 likes Ik ben blij dat je het inziet dat je enkel door jezelf eruit kan komen , kom op , volle moed ertegenaan , laat eens zien dat je eruit kan komen zonder hulp van anderen .
Suc6 , Rakkertje |
Citeren14.08.20070 likes geloof inderdaad dat zwijgen beter is maar verdorie de zijn ergerde dingen hoor op de wereld zeur niet te veel met je zelf pak je bij de kop en kom op weet wat ik zeg huilen treuren het mag allemaal maar soms moet je je zelf ook ff bij je kop pakken is hard nodig soms dikke kussssssssss werk aan je zelf anderen verander jeniet wilma |
Citeren14.08.20070 likes ik huil af en toe wel eens, maar ik ken veel mensen die dat niet durven toegeven, wellicht omdat ze er vroeger dikwijls mee uitgelachen werden... als het verdriet bij me opkomt, trek ik me ook terug, o.a. omdat velen er plezier in vinden om je te troosten op dat moment, maar niet altijd hulp kunnen bieden... huilen is voor mij iets geworden wat ik zelden durf laten zien, maar als ik alleen ben kan ik wel eens goed helpen regenen.
huilen werkt ook aanstekelijk, maar het is zo moeilijk om te vertellen waarom je huilt... meestal zie ik achteraf pas in waarom ik me zo verdrietig voelde, en dat doet dan wel een beetje goed. |
Citeren14.08.20070 likes huilen doet je af en toe wel goed
dan begin je weer met volle moed ook een man mag best huilen. moet hy zich dan alleen achter zijn tranen schuilen? ik dacht het ff niet ook een man moet het uiten ....zijn verdriet dikke kusss peetje |