Citeren12.06.20060 likes
Ja lijkt me reuze gezellig Maarco.....

Advertise here!! |
Citeren12.06.20060 likes Ja lijkt me reuze gezellig Maarco..... ![]() ![]() |
Citeren12.06.20060 likes doe ik met jullie mee ![]() |
Citeren12.06.20060 likes nu ik hier toch ben zal ik ff reageren.
van het laatste wat hier neerget was heb ik niets meegekregen, dus daar over oordelen doe ik lekker niet. moet wel zegge dat ik hier met tranen van het lachen heb gezeten. en ja soms lopen dingen uit de hand. sorry voor als ik iets verkeerds heb neer gezet, het was een spel. en laten we het gewoon gezellig houden das wel zo leuk. gr en dikke kusssssssssss voor wie hem hebben wil |
Citeren12.06.20060 likes ja, ikke ikke roosje, maar zal het niemand vertellen hoor............. mijn mond is gesloten.... ![]() ![]() |
Citeren12.06.20060 likes jij ook al maarco ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.06.20060 likes ![]() Maar ik heb dit geschreven met een heldere geest ... ![]() ![]() Maar laten we er niet te lang over door praten het is gebeurt en we gaan weer met een schone lei beginnen. ![]() Toch??? ![]() Ik neem er een roseetje op! ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.06.20060 likes Ja inderdaad Boer, wat zij er allemaal uitkraamde.......... trouwens, al die vrouwen en meiden hoor vond ik, wij probeerden het echt nog wel heel erg netjes te houden, maar ja................... vrouwen zijn niet in de hand te houden hé ??
Als je ze een hand geeft, ........................ Affijn, ik hoop dat ze ervan geleerd hebben..... en Saffie ook !! ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.06.20060 likes ja gelijk heb je maarco ,maar als het over zoiets gaat zijn de dames er als de kippen bij en kunnen zich niet eens meer inhouden hahaahhaahha |
Citeren12.06.20060 likes ![]() |
Citeren12.06.20060 likes kwam alleen maar ff langs om het waterbed te testen ![]() |