|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hmmm....ik zie nu dat er 2 pagina's zijn verwijderd, wss wegens onzedelijke taal van sommige leden (die overigens, lijkt mij, toch allemaal de normen en waarden kennen van deze site, toch???)
Ik wil echt niet als moraalridder optreden, maar wat ik vanmorgen las vond ik echt veel te ver gaan, dit was niet hetgene wat de maker van de site Denre, destijds voor ogen had, lijkt me zo.
Denre had voor ogen een nette site, waar men elkaar respecteert, zonder al die vuiligheid die je maar als te vaak op andere sites aantreft.
En nee, BoerHarms, ik heb vanmorgen alle (toenmalige) 19 pagina's zitten doorlezen, en geloof me, het laatste wat ik zou willen is om hier aan mee te doen!!!!!!
Jaco |
ohhhhhhh vandaar dacht al er waren toch meer pagina's
ik moet eerlijk zeggen vond het wel grappig. het is zeker niet de bedoeling dat het hele forum er mee vol komt te staan maar op zo een moment is het gewoon een grap. en zo gebeuren er wel meer dingen die op dat moment erg leuk zijn.
moet ook eerlijk zeggen heb niet alle berichtjes gelezen .
maar goed blijkbaar kan de rest wel door de beugel.
|
serena Undefined 1025 berichten Met alle respect, Jaco.... zo erg was t nou ook weer niet hoor.
En, sorry hoor maar ik vind t veel erger als iemand 4x zn middelvinger naar mn uitsteekt. |
Timberland Undefined 2690 berichten Zo erg was het nou ook weer niet? Ik denk idd dat een ieder op zijn eigen manier dingen beleefd en heeft denk ik ook geen zin verder om duidelijk te maken wat normaal is en wat niet.
Ik ben uiteindelijk op kletsen terecht gekomen omdat dit inderdaad vergeleken met andere chatsite's een vrij normaal gebeuren is waar je niet lastig gevallen wordt door constant seksueel getinte gesprekken en waarbij mijn dochter van 12 zonder blikken of blozen naast me kan staan.
Ik hoor dan vaak het weerwoord "op tv gebeuren ergere dingen" of "op school zal ze snel bijgeleerd worden".
Maar als je als ouder probeerd dat zo veel mogelijk probeert te voorkomen en op plaatsen te wijzen waar kinderen 'veilig' heen kunnen surfen.
Ik kan niet anders zeggen dat ik daar jaren op gehamerd heb bij mijn dochter en dat ze zich daar heel erg goed aan houdt puur omdat ze het zelf ook zo wil.
De pagina's die blijkbaar zijn verwijderd waren alleen bestemd voor volwassen mensen;
Er zijn ook jonge mensen die hier inloggen waarvan ouders proberen deze jonge mensen normen en waarden mee te geven.
Ik was aanwezig tijdens dit "gesprek" op dit forum en het begon idd als een grap, maar niemand kan mij wijsmaken dat dit het gesprek of onderwerp is wat je je kinderen wilt aanleren.
Ik spreek hier puur voor mezelf en weet zeker dat er andere ook zo over denken.
Ik maak mezelf hiermee niet populair bij de mensen in kwestie, maar dat is ook niet mijn doel om dat wel te zijn.
gr. Tim |
mama van vijf Undefined 1803 berichten Zo..... mama komt een weekend niet kijken en heb een heleboel gemist zo te horen !!!
Nou mijn lieve boertje ben je dan zooo stout geweest  Allee ik ga nog wat verder doen hier, veel lol hier nog hoor hahahahah  mama kusssssssssssxxxxxxxxxxx |
|
Timberland Undefined 2690 berichten ik wist dat het een "mission inpossible" was ...
vanaf nu bemoei ik me er ook niet meer mee
. |
Anonymous Undefined 65739 berichten uuhhh stout geweest  mss ff normen en waarde vergeten allemaal ? dat denk ik veel eerder
|
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemorgen
het is begonnen als een grapje, ging te ver, vind dat we moeten denken van: we hebben gelachen ermee (of ge-ergerd) DE te ver gaande zijn verwijderd, ik begijp het volkomen, persoonlijk, ik heb er mee gelachen, maar ik begrijp volkomen dat het is verwijderd, daar geeft ik jaco en ook timber gelijk in!!!!
ik ben echt niet preuts maar vind wel goed zo nu!!!!
dus boer, heb er mee gelachen, stiemkem ook gelezen, en jaco en timber, vind dat jullie gelijk hebben...
groetjes jeanette |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben blij dat er dingen afgehaald zijn ,we zijn echt wel te ver gegaan , waaronder ikzelf dus ook ,en bied dus ook mijn excussus aan voor de taal die niet door de beugel kan ,maar ik heb wel de tranen in de ogen hier gezeten van het lachen hahahahahhaha
|
Maarco Undefined 286 berichten
   Tja, hoe kan een mens zich zo laten gaan, ik zal het maar scharen onder "jeugdige overmoed"  Maar idd wel goed dat het weggehaald is, al was het wel even leuk.
Affijn, it's done
Voortaan doen we alles heel netjes, in het donker, praten er niet over en vertellen het aan niemand meer oké ? |
|