|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten sta op de duikplank, en ik zie boer bij roos op t luchtbed.
boer heeft rode wangetjes . en ik spring hoog en kom met een bom
hihi boer schrikt valt van luchtbed, hahahahahahahahahh |
Anonymous Undefined 65739 berichten oeps maar roos valt er ook al af en ook nog wel bovenop mij , (mag je vaker doen luca) dus vind het wel leuk zo hihi
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
mama van vijf Undefined 1803 berichten joehoeeeeeeeeee ik ben er ook weer
|
Anonymous Undefined 65739 berichten welkom terug mama leuk dat je er weer bent ,heb je gemist lieverddddddddd kussssssss |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ikke wil ook in de jakouziee, ben de bommetjes ff beu nu,
dus daar komt ik aan hoor hihihhiih,
roep ; rooooossssss niet te klooien met die boer kom in t bubbelige bad hiihhhhiihih
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten hahaha boer, jij en me missen ??? uhm....met al die vrouwen om je heen ???  toch een dikke kussssss hoor lieverd hahahahaha |
Anonymous Undefined 65739 berichten
  gezellie luca vergeet je cocktail niet maar geen bommetje in de jakouzie en lekker chillen |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja hoor mama toch wel hihi dikke kussssssssssssssss en knuffel  en luca niet doorvertellen wat ik met jou steeds doe hahahahaha
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten hahahaha heb weer heel wat gemist blijkbaar he  maar kom, ik ben er nu weer he ....
lekker in het water springen hahaha hoplaaaaa  wie komt er mee hihihihi xxxxx |
|