Citeren22.06.20060 likes

kom ik eentweee plonssssssssssssssssssssssssssssssssssss
;)

Advertise here!! |
Citeren22.06.20060 likes ![]() kom ik eentweee plonssssssssssssssssssssssssssssssssssss ;) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.06.20060 likes oeps nu word ik helemaal nat , ff vlug een handdoek halen om me af te drogen ,en dan ga ik weer lekker op het terasje zitten ![]() |
Citeren22.06.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.06.20060 likes ik zwaai naar je boer , sambal kussie en komt ie nog een keer dan he, tratadada plonsje .
gvd dat deed zeer , plat op mn buik hihihhihihhi ![]() |
Citeren22.06.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren22.06.20060 likes oehhhhhhhhhh luca pas op je topje zakt af tijdens het zwaaien hihi maar is wel een mooi uitzicht zo ,ik geniet er echt van daar laat ik mijn cocktail nog voor staan , zwaai maar lekker door ![]() |
Citeren22.06.20060 likes hoi hoi
kom ik me toch net bij de kapper sambal tegen, wil ie vlechtjes????? wat is dat dan? pfff, ik heb al kleren, nu nog de schoenen, neem maar voor zekerheid de teenslippers mee, met al dat zand.pffff maar wanneer is nu de bruiloft??? en wie is er uitgenodigd??? (ik ook) en wat voor cadeau willen jullie??? greetings en aloha jeanette |
Citeren22.06.20060 likes whahahahh boer mn topje wees niet bang dat gebeurt niet alles blijft goed zitten , je gaat trouwen boer dat kan niet he hihihi |
Citeren22.06.20060 likes gaat iedereen met iedereen trouwen dan ????
heb nie eens kaartje gehad ![]() xx roos |
Citeren22.06.20060 likes wat je aan mramm hierboven beloofd hebje ook al aan mijn beloofd boer ![]() ga niet delen hoor!!!!!!!!!!!!!! haha Groetjes, Anita |