|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemogen,
wanneer is de bruiloft?????
ik moet nog gaan shoppen he, heb niks leuks om aan te trekken, kan niks vinden in al die kasten van mij hahahaha..
jipppiiiieeee feestje
gr. jeanette |
Anonymous Undefined 65739 berichten die bruiloft is pas als we alles geregeld hebben ,maar we moet denre nog overhalen om als ceremoniemeester te spelen ,en dan nog wat kleine dingetjes regelen en dan kunnen we een datum kiezen, ik hoop zo vlug mogelijk hihihihi heb wel zin in een feestje
|
Timberland Undefined 2690 berichten gaan we dan naar die leuke pub in rotterdam boer? |
Anonymous Undefined 65739 berichten nee echt niet ,veel te kleine stoelen we houden het lekker op ons eilandje hier , is veel leuker en hier voelen we ons ook thuis
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
 juist boer zee  zon  strand  en cocktails
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
 ja is gezellie maar wel een parasolletje voor luca okay
|
Anonymous Undefined 65739 berichten komt eraan luca en ik zal ook soms met een waaier komen bij jou zodat je het niet te warm zal krijgen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je wel boer , zal ik je insmeren okay hihihihih;) |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja luca heerlijk ,kom maar dan ga ik al op mijn buikje liggen ,en als je daamee klaar ben ga ik op mijn rug liggen , oehhhhhhhhhhhhh dat word genieten hihihi
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ga alvast shoppen, luchtige kleding dus!!!!
   groetjes jeanette xxx |
|