Citeren20.06.20060 likes
Yesssssssssss feest, geweldig, en we zetten een grote doornroos op de bruidstaart en happen er een lekker stukje caas bij ....mjammie......
kussentjes van Marco
kussentjes van Marco
Advertise here!! |
Citeren20.06.20060 likes Yesssssssssss feest, geweldig, en we zetten een grote doornroos op de bruidstaart en happen er een lekker stukje caas bij ....mjammie......
kussentjes van Marco |
Citeren20.06.20060 likes oehhhhhhhhhhhh dat gaat genieten worden maarco en dat caasje wil ik ook wel in happen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.06.20060 likes p.s ik zou het wel eens leuk vinden als *dhr. Denre* de ceremoniemeester zou worden op deze *chat-bruiloft* wat vind de rest er eigenlijk van ???????????????????????????????? ![]() |
Citeren20.06.20060 likes ja dat is wel de juiste persoon mijn zegen heefd ie denre ![]() |
Citeren20.06.20060 likes maarco als eetbaar bedoeld schrijf he ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren20.06.20060 likes hahahahaahaha, ja, maar hij gaat je toch zeker niet helemaal opeten zég !!!! blijft er nix meer voor ons over ![]() ![]() Haha, het is in ider geval Caas met pit ![]() |
Citeren20.06.20060 likes hahahahahah dus ik ben het toch eet baar caasje zal die leuk vinden en ik ben zeker pittig caasje hahaha |
Citeren21.06.20060 likes caas in het vuisje? ![]() |
Citeren21.06.20060 likes zo heb ik hier weer heel wat gemist blijkbaar ??? ![]() ![]() nou ja, veel geluk snuffeltje en jamess dan he ![]() hier worden nogal wat koppeltjes gemaakt blijkbaar, gezellie !!!! hahahaha ... en nu ff een baantje zwemmen ..... |
Citeren21.06.20060 likes wie zijn op dit moment allemaal kletsstelletjes mama?
ik ken sjurlie en roger maar wie verder? |