Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hoi boer harms

Advertise here!!

Citeren20.06.20060 likes
Yesssssssssss feest, geweldig, en we zetten een grote doornroos op de bruidstaart en happen er een lekker stukje caas bij ....mjammie......

kussentjes van Marco
Citeren20.06.20060 likes
oehhhhhhhhhhhh dat gaat genieten worden maarco en dat caasje wil ik ook wel in happen en ik zal meteen ff een bosje *doornroosjes* gaan regelen ,en moet alleen ff kijken wie de uitnodigingen gaat regelen voor het grote feest , maar hoop wel dat het op ons eilandje gaat gebeuren , james en snuffel heel veel sterkte maar snuffel ik hoop wel dat je mijn niet in de steek gaat laten hihihihi hand en kussssssssssss voor het aanstaande bruidspaar
Citeren20.06.20060 likes
p.s ik zou het wel eens leuk vinden als *dhr. Denre* de ceremoniemeester zou worden op deze *chat-bruiloft* wat vind de rest er eigenlijk van ????????????????????????????????
Citeren20.06.20060 likes
ja dat is wel de juiste persoon mijn zegen heefd ie denre
Citeren20.06.20060 likes
maarco als eetbaar bedoeld schrijf het goed anders is er niks meer over voor mijn schatje die wl me ook proeven hahahahahahah dus = het kaas

Advertise here!!

Citeren20.06.20060 likes
hahahahaahaha, ja, maar hij gaat je toch zeker niet helemaal opeten zég !!!! blijft er nix meer voor ons over
Haha, het is in ider geval Caas met pit
Citeren20.06.20060 likes
hahahahahah dus ik ben het toch eet baar caasje zal die leuk vinden en ik ben zeker pittig caasje hahaha
Citeren21.06.20060 likes
caas in het vuisje?
Citeren21.06.20060 likes
zo heb ik hier weer heel wat gemist blijkbaar ???

nou ja, veel geluk snuffeltje en jamess dan he
hier worden nogal wat koppeltjes gemaakt blijkbaar, gezellie !!!!
hahahaha ...
en nu ff een baantje zwemmen .....
Citeren21.06.20060 likes
wie zijn op dit moment allemaal kletsstelletjes mama?

ik ken sjurlie en roger maar wie verder?

Adverteer hier